ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צימר ומרצדס

נתן מכות לח"כ וזכה בשלל פינוקים ברשת

המערכת הפוליטית סערה בעקבות תקיפתו של ח"כ כסיף מהרשימה המשותפת ע"י לוחמי יס"מ במהומה שפרצה בין תושבים בשכונת שייח ג'ארח לכוחות הביטחון | את הגולשים ברשת האירוע פחות הטריד והם מצידם ששו להעניק ללוחם שלל הטבות ופינוקים | האזינו

נתן מכות לח"כ וזכה בשלל פינוקים ברשת
איש העסקים ע"י אחת ממכוניותיו צילום: גבריאל בוזגלו

עשרות ערבים ופעילי שמאל הגיעו ביום שישי האחרון, סמוך לכניסת השבת, לשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים, למחות נגד פינוי משפחות פלסטיניות מהשכונה. במהלך המחאה התפתחו עימותים בין המפגינים לכוחות המשטרה הרבים שהגיעו לשמור על הסדר הציבורי.

אחד המפגינים, היה חבר הכנסת היהודי עופר כסיף מהרשימה המשותפת. במהלך המחאה, תועדו שוטרים מכים אותו באלימות, תוך שהם מפילים אותו לרצפה ושוברים את משקפיו. האירוע האלים גרר תגובת זועמות מהמערכת הפוליטית. גם פוליטיקאים ימניים גינו בחריפות את התקיפה.

איש העסקים בראיון לעמי מימון.

אך נראה כי עוצמת הפגיעה בח"כ רק גררה תגובות חיוביות ברשתות החברתיות.

איש עסקים העונה לשם גבריאל בוזגלו פרסם פוסט והעלה תמונה שלו ליד רכב מפואר מדגם מרצדס, בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, הוא הציע את עצמו כנהג צמוד למשך שבוע עבור היס"מניק וכתב: "תשיגו לי את היס"מניק הגיבור, שלימד את כסיף שלא מרימים יד על כוחות הביטחון שלנו . אני אשמח להיות הנהג שלו למשך שבוע. אתפנה מכל עיסוקי ואשמח להיות צמוד לגיבור לשבוע שלם של פינוק".

בראיון לעמי מימון הוסיף בוזגלו "אני מזמין אותו לשבוע של פינוקים על חשבוני".

בנוסף, בעלת צימרים אחרת פרסמה בפייסבוק שהיא מחפשת את השוטר שהכה את חבר הכנסת מהרשימה המשותפת בכדי להעניק לו חופשה במתנה, "לשוטר התותח, יש לך חופשה במתנה בצימרים שלנו, אנא צור קשר", כתבה.

כזכור, אחרי התקיפה המסעירה ח"כ כסיף התראיין לכלי התקשורת ותיאר את אשר אירע. לדבריו, "השוטרים הרביצו, השתוללו ושברו לי את המשקף", "הם משתוללים פה, לא נותנים לאנשים להפגין. גם כשאמרו להם שאני חבר כנסת זה לא עניין אותם. הוא סיפר, כי "במהלך ההפגנה נגד הפלישה של המתנחלים לשכונת שייח ג'ראח וגירוש המשפחות הפלסטיניות, המשטרה התחילה להשתולל".

"בלי שום התגרות ובלי שום סיבה", הוסיף כסיף, "שוטר נתן לי אגרוף לפנים. הוא שבר לי את המשקפיים, גררו אותי לרצפה. גם כששכבתי על הרצפה המשיכו להכות אותי. שניים מהם אף קיללו אותי. לא נתנו לפראמדיקית שהייתה בין המפגינים להעניק לי עזרה".

עמי מימון איש עסקים גבריאל בוזגלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד