ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ל"ג בעומר עדיין בדיונים

משרד הבריאות מציג: הקלות בהגבלות והוראות שעה ליום הזיכרון

משרד הבריאות אישר היום שורת עדכונים ותיקונים להגבלות והנחיות הלחימה בנגיף קורונה. ובעוד קיום ההילולא בל"ג העומר נתון עדיין בדיונים, אושרו שורת הקלות בתחומי ההתקהלויות, הספורט והוראות שעה לקראת טקסי יום הזיכרון

משרד הבריאות מציג: הקלות בהגבלות והוראות שעה ליום הזיכרון
אילוסטרציה צילום: unsplash

בצל מקדם ההדבקה הנמוך והתמשכות מגמת הירידה הברוכה בממדי התחלואה בנגיף קורונה. ממשיכה הממשלה בשינוי והתאמת ההגבלות לנתונים המעודדים. לאור נתונים אלו אושרו היום (ראשון) שורת תיקונים בהנחיות והגבלות.

התיקון האחרון כולל בעיקרו את ההסדרים הבאים, והארכת התוקף של התקנות עד ליום 22.4.2021. על פי הדיוווח של משרד הבריאות, אושרה העלאת מגבלת ההתקהלות המותרת בשטח פתוח, וכן במקום הכולל גם מבנה וגם שטח פתוח, מ-50 אנשים ל-100 אנשים.

בנוסף אושרה הוראת שעה כי בטקסי יום הזכרון לחללי מערכות ישראל, אשר יתקיימו במתכנת של "תו ירוק", מבין המשפחות השכולות תתאפשר כניסה לאירוע גם למי שאינו מחזיק באישור "תו ירוק".

משפחות שכולות אלו ישבו בהתאם ל"תו סגול" בקפסולות משפחתיות נפרדות.

כמו כן אושרה העלאת התפוסה המותרת באירוע או פעילות מאורגנת ב"תו ירוק". ובוטלה ההוראה שאפשרה להטיל קנס על מפגינים בגין אי שמירת מרחק, ונקבעה רק בעבור הפגנות בתקופה בה נתוני התחלואה היו משמעותיים.

בתחום הספורט פורסמו הנחיות לתפוסה מקסימלית באירועי הספורט השונים. לצד תיקון הגדרת ספורטאי תחרותי שהינו קטין, ומתן אפשרות להפעלת בריכות הפועלות עבור ספורטאים תחרותיים ומקצועיים שאינם בעלי "תו ירוק", בשעות נפרדות.

 

קורונה יום הזיכרון משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד