י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תם הטקס?

בכיר בליכוד: "לא מן הנמנע - נתניהו יושב ראש האופוזיציה"

על רקע הניסיונות להרכיב קואליציה שתמנע בחירות, מקורב לראש הממשלה טוען כי האחרון עלול למצוא את עצמו בקרוב, כראש האופוזיציה: "ככל שעובר הזמן" | אך לצד זאת, ב'ליכוד' מתכננים פיתרון יצירתי: "נציב את סמוטריץ׳ על קרני הדילמה"

בכיר בליכוד: "לא מן הנמנע - נתניהו יושב ראש האופוזיציה"
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות התעקשותו של יו"ר 'הציונות הדתית' לפסילת רע"מ, הערב (ראשון) בכיר ב'ליכוד' ומקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו טען כי הסיכויים להרכיב ממשלה נמוכים מאוד.

"ככל שעובר הזמן", צוטט המקורב על ידי העיתונאי עופר חדד ב'חדשות 12' והמשיך, "אנחנו מבינים שלא מן הנמנע שבנימין נתניהו עשוי להיות בקרוב יושב ראש האופוזיציה".

בנוסף, הערב דיווח הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'חדשות 13' כי בעקבות התעקשותו של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ, במפלגת השלטון מודים כי גם הערב אין פריצת דרך מסתמנת להרכבת ממשלה.

אך לצד זאת, ב'ליכוד' לא פוסלים ניסיון להרכיב ממשלה בהימענות רע"מ: "אל תוציאו מכלל אפשרות שאנחנו נדע שסמוטריץ׳ מתנגד, אך נסכם את הכל עם יתר המפלגות, עם החרדים ובנט".

"נודיע לנשיא שעלתה בידינו להקים ממשלה - ונציב את סמוטריץ׳ על קרני הדילמה בליל ההצבעה בכנסת", העלו את האפשרות ב'ליכוד'.

למרות ההתייאשות במפלגת השלטון, היום דווח ב'וואלה' כי מפלגתו של סמוטריץ׳ ערכה סקר בקרב תומכיה לגבי ממשלה בהימנעות מפלגת רע"מ של מנסור עבאס, זאת בניגוד לעמדתה.

המשתתפים נשאלו האם יעדיפו ממשלה שנשענת על רע"מ על פני בחירות חמישיות, גורמים פוליטיים אמרו כי מעט יותר מ-50% השיבו כי האפשרות הראשונה עדיפה, במפלגה הכחישו.

גורמים בציונות הדתית מכחישים את הדיווח, ואומרים ל'בחדרי חרדים' כי "מישהו מנסה לייצר מניפולציות שקריות, לא היה ולא נברא".

בנימין נתניהו ראש האופוזיציה בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד