י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הטלנובלה נמשכת

דיווח: הדובר האיראני שבר את קרסולו ונחבט בראשו

כשהולך הולך עד הסוף. לצד הדיווחים על הפיצוץ לפנות בוקר במתקן הגרעין בנתנז, בשעות האחרונות מדווח כי דובר משרד האטום נפצע בראשו וברגלו כאשר ביקר במקום

דיווח: הדובר האיראני שבר את קרסולו ונחבט בראשו
אילוסטרציה צילום: unsplash

דובר משרד האטום האיראני, בהרוז כמאלבנדי, שבר את קרסולו ונחבט בראשו בזמן שביקר במתקן הגרעיני בנתנז, שנפגע באירוע אחר לפנות בוקר (ראשון), כך מדווחים ברשתות החברתיות באיראן.

גם סוכנות הידיעות האיראנית טסנים, דיווחה כי הדובר נסע לבקר במקום בו אירע הפיצוץ הבוקר, והוא 'עבר תאונה' בעת ביקורו. מטעם סוכנות הידיעות נמסר, כי "הדובר הכללי של ארגון האנרגיה האטומית נמצא במצב טוב, אך קרסולו וראשו שבורים".

הדיווח על כך מגיע לאחר שעלי אכבר סאלחי, ראש ארגון האנרגיה האטומית באיראן, לא אמר את מי איראן מאשימה ישירות, והפרטים עדיין מעורפלים על מה שקרה לפנות בוקר (ראשון) במתקן, שתואר בתחילה כתקלה בחשמל, דבר שהביא להפסקת חשמל. אך היום הודתה איראן כי זו היתה חבלה מכוונת. כך דיווחה סוכנות הידיעות AP.

"כדי לסכל את המטרות של תנועת הטרור הזו (ישראל) הרפובליקה האיסלאמית של איראן תמשיך לשפר באופן רציני את הטכנולוגיה הגרעינית מצד אחד ולהסיר את הסנקציות המדכאות מצד שני", אמר סאלחי, שדבריו צוטטו בטלוויזיה הרשמית של איראן.

סבא"א, הגוף מטעם האו"ם העוקב אחר תכנית האטום של טהראן, הודיע ​​מוקדם יותר כי הוא מודע לדיווחים בתקשורת על התקרית בנתנז ושוחח עם גורמים איראניים בנושא. אך הסוכנות לא פירטה מעבר לכך.

מוקדם היום דיווח דובר ארגון האנרגיה האטומית האיראני דיווח על אירוע שהוגדר "תקלה" או "תקרית" במתקן להעשרת האורניום בנתנז. הדובר מסר כי אף אדם לא נפגע באירוע.

הגרעין האיראני שבר בקרסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד