י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרטים חדשים

האבל בבריטניה: היכן ביקש הדוכס למות וכיצד ייערך מסע הלוויה

הדוכס מאדינבורו בעלה של המלכה, מת במהלך סוף השבוע האחרון ובריטניה כולה שרויה באבל עמוק | בלוויה המלכותית שתיערך בשבת הקרובה יתאחדו בני המשפחה הקרובה לאחר נתק שקרע את הארמון | היכן ביקש לבלות את ימיו האחרונים וכיצד ייטמן | כל הפרטים

האבל בבריטניה: היכן ביקש הדוכס למות וכיצד ייערך מסע הלוויה
הדוכס מאדינבורו צילום: בית המלוכה הבריטי

בצל הקרע בארמון המלוכה, הנסיכים ויליאם והארי יתאחדו מאחורי ארונו של סבם בהלווייתו שתיערך בעוד שבוע: האחים הנסיכים צפויים לעמוד כתף אל כתף כשהם מהווים חלק מהתהלוכה המלכותית בהלווית הדוכס מאדינבורו בווינדזור ביום שבת הקרוב.

עדיין לא ידוע היכן ישהה הארי ​​במהלך שהותו בבריטניה, וכמה זמן יישאר במדינה לאחר ההלוויה של סבו, הדוכס פיליפ שמת בגיל 99 לאחר מחלה.

בהלוויה שתהיה מצומצמת מאד ובנוכחות 30 משתתפים קרובי משפחה מדרגה ראשונה, זאת תהיה הפעם הראשונה שהאחים ייראו יחד מאז הראיון של הארי לאופרה ווינפרי בארה"ב, אז הוא טען כי אחיו הגדול 'נלכד' בתוך המלוכה, ולא יכול לעזוב שם. בנוסף, אשתו הדוכסית מסאסקס, טענה באותו הראיון כי אנשי בית המלוכה דאגו "האם הילד שלה ייוולד שחור". כזכור, לאחר הראיון בריטניה נכנסה להלם ועד עכשיו לא התאוששה ממנו, אך כעת מקווים אנשים בארמון, כי האחים יתפייסו. מייגן מרקל אשתו של הארי שנמצאת בהריון בבית בקליפורניה, לא תגיע בעקבות ייעוץ רפואי.

כשהוא מודע לחלוטין שהוא לא צפוי להחלים, לאחר שבועות בהם שהה בבית חולים, הביע פיליפ בן ה-99 רצון ללכת הביתה, כך גילה גורם בארמון. הוא רצה למות במיטתו שלו, מאחורי חומות טירת וינדזור. ביום שישי האחרון הוא מצא את מותו.

הדוכס פיליפ ייטמן בטירת וינדזור, הוא יובא על רכב מסוג לנד רובר שהוא עצמו עזר לעצב, ההחלטה להוביל את פיליפ במכונית הבנויה בהתאמה אישית באה לאחר שהוא אמר למלכה: "פשוט תכניסי אותי מאחורי הלנד רובר ותסיעי אותי לווינדזור". כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

עוד דווח, כי לדוכס מאדינבורו היו כמה דברים חשובים לומר כאשר ביקש לראות את בנו הבכור בבית החולים לפני מספר שבועות. בשיחה רגשית ליד המיטה ביקש הדוכס מבנו הנסיך צ'ארלס לדאוג למלכה לאחר מותו, והנחה אותו כיצד הוא צריך להוביל את משפחת המלוכה לאורך השנים הבאות.



בריטניה הדוכס פיליפ הנסיך הארי הנסיך ויליאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד