ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פגעה וברחה

השופטת פוירשטיין נהרגה בתאונה • הנהגת: אני הארי פוטר

שופטת יהודיה שעשתה היסטוריה בארה"ב מצאה את מותה ביום שישי בתאונת פגע וברח בפלורידה. במסע ההימלטות של הנהגת השיכורה והמסוממת נפגע גם ילד בן שש, המאושפז במצב קשה. הנהגת התנגדה לטיפול רפואי ומעצר והתעמתה. טענה כי היא 'הארי פוטר'

השופטת פוירשטיין נהרגה בתאונה • הנהגת: אני הארי פוטר
אילוסטרציה צילום: pixabay

השופטת היהודיה סנדרה פוירשטיין בת ה-75, נהרגה בתאונת פגע וברח בבוקה רטון - פלורידה בארה"ב, שהתרחשה ביום שישי האחרון. ילד בן שש נפצע קשות באותה תאונה.

על פי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, הנהגת נסטסיה אנדרני סנייפ בת ה-23, היתה שיכורה ותחת השפעת סמים וכשנעצרה טענה שהיא הקוסם הבדיוני הארי פוטר. (סנייפ הוא שמו של אחד הקוסמים הבדיוניים בסרט). היא נמצאה מאוחר יותר על ידי המשטרה בדלריי ביץ' בפלורידה, לאחר שהתנגשה עם מכוניתה ברכבים אחרים, לאחר שנמלטה  מהזירה בה פגעה בשופטת. בדרך היא פגעה כאמור גם בילד בן 6, שאושפז בבית החולים במצב קשה.

כאשר המשטרה מצאה אותה היא החלה להילחם עם החובשים, וטענה שהיא הארי פוטר, כך דווח באתר 'ניוז דיי' בארה"ב, על פי הדיווחים היה צריך לתת לסנייפ חומר הרגעה על ידי חובשים כדי שהיא תירגע, היא טענה מאוחר יותר במשטרה כי היא מעולם לא הייתה מעורבת בתאונה.

בהצהרת המשטרה נאמר כי מצאו סמים שברשותה כשחיפשו תעודת זהות, סנייפ תואשם בפגיעה עם כלי רכב, בתאונת פגע וברח ועזיבת מקום תאונה עם פציעה.

אתר newsday מדווח, כי השופטת פוירשטיין ע"ה סיימה את התואר במשפטים בשנת 1979. לאחר מכן הפכה לשופטת בשנת 1987 ונבחרה לבית המשפט העליון בשנת 1994. לאחר תקופה במחלקה השנייה של מערך הערעור, נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש מינה אותה בשנת 2003 באגף הפדרלי.

עם הפיכתה לשופטת בבית משפט למשפט ב-1994 הושבעה פוירשטיין על ידי אמה, אנט אלשטיין, שהיתה בעצמה שופטת בבית המשפט להגירה בניו יורק. השתיים הן השופטות הראשונות בתולדות אמריקה שהן אם ובת באותו תפקיד רם דרג.

שופטת תאונת פגע וברח פלורידה הארי פוטר נהיגה בשכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד