י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מנסים להפעיל לחץ?

"לא מתבייש": ביקורת חריפה ב'יתד' על סער

ברקע ניסיונות הרכבת הממשלה, הבוקר פורסם בביטאון מפלגת 'דגל בתורה', מאמר חריף התוקף את יו"ר 'תקווה חדשה': "התנהגות זו חושפת את אובדן הדרך" | בנוסף במאמר מצוטט אמרתו של בעל 'אלף המגן' המכוון כלפי חבריו החדשים של סער: "ברגע שהם יעזבו את השונא שלך - הם יעברו אליך"

"לא מתבייש": ביקורת חריפה ב'יתד' על סער
גדעון סער צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ברקע חלוקת הלחץ על סער, אלקין וסמוטריץ' מצד בכירים בגוש נתניהו, הבוקר (שני) פורסם בביטאון 'יתד נאמן' מאמר אשר עוסק ביו"ר 'תקווה חדשה', ומבקר אותו בחריפות.

"הנה לנו מפלגת 'תקווה לישראל', אשר נשאה על דגלה את רעיון הלאומיות", פתח הכותב הרב גרשון טברסקי והמשיך, "ראש המפלגה כינה את עצמו כתלמידו של מנהיג תנועת 'חירות' ההיסטורית והוא עצמו אימץ את בנו הקשיש של ראש התנועה כמועמד המפלגה".

"הנה הוא מוכן להכתיר כל אחד אחר, לחבור לממשלה של שמאל קיצוני, בחינה 'כל זה איננו שווה לי', ובלבד לנקום בשנוא נפשו", תקף.

הכותב מזכיר גם את הבחירות הפנימיות של סער נגד נתניהו: "הוא לא מתבייש לעשות פלסטר מעצמו, רק לפני שנה הוא יצא לראשונה וקרא לבחירות פנימיות רק בשל הטענה שראש הממשלה לא מצליח להרכיב ממשלה, לצורך זה - כך אמר - ורק לצורך זה הוא קרא תגר על ראש הממשלה".

"והנה עתה כאשר סוף סוף בתמיכתו יש ביד ראש הממשלה להקים ממשלה, הוא זה שמונע הקמתה. על אף שהוא לא ירוויח מכך דבר, הוא בחר בהתנהלות של "גם לי גם לך לא יהיה", כאשר הוא וכל חברי מפלגתו "הלאומיים" מוכנים להקים ממשלה עם השמאל הקיצוני", כתב.

"התנהגות זו חושפת את אובדן הדרך כאשר עוזבים מקור מים חיים, ומתנהלים במידות רעות ובהשחתת נפש", טען כותב המאמר וציטט, "בעל אלף המגן מביא על כך את הפסוק 'ויגר מואב בפני העם'".

הכותב המשיך לבאר: "למה דווקא מואב ולא בלק בן ציפור? היות שבלק היה כל כך מרוצה מהניצחון נגד סיחון, הוא כל כך הסתנוור מהמפלה של שנוא נפשו, שהוא לא ראה באותו רגע את האויב שלו בכלל".

"אבל זקני מדיין אמרו לו, אתה שמח ממפלת שונאך, אבל גם עליך תעבור כוס, ברגע שהם יעזבו את השונא שלך הם יעברו אליך", סיכם הכותב ברמיזות לסער.

גדעון סער יתד נאמן ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד