ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לעיני שר ההגנה

גנץ לכתב חדשות 13: "אוריד לך את הראש" • צפו

שר ההגנה האמריקני מבקר בימים אלו בארץ, הבוקר הוא הגיע עם מקבילו הישראלי ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון בני גנץ | כתב 'חדשות 13' פנה לשר ההגנה האמריקני לקבל התייחסות למתרחש באיראן והושתק על ידי גנץ

גנץ לכתב חדשות 13: "אוריד לך את הראש"  • צפו
יו"ר כחול לבן בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יחסי ישראל וארצות הברית יודעים בחודשים האחרונים עת נבחר ג'ו ביידן לנשיא עלייתו מורדות, בעיקר מורדות. הדבר מתבטא בעיקר ביחסים הקרים בין הידידות, והפער מתחזק בכל הנוגע לסוגיית איראן והגרעין.

הבוקר (שני) כחלק מביקורו של שר ההגנה לויד אוסטין בארץ הוא הגיע יחד עם שר הביטחון בני גנץ לבסיס חיל האוויר בנבטים. שם התאפשר לעיתונאים לפנות אל השניים. ובמקום התרחשה תקרית לא נעימה.

כתב חדשות 13 אור הלר שאל את אוסטין מה דעתם של האמריקנים על המתרחש בנתנז. שר הביטחון בני גנץ פחות אהב את השאלה. להשיב במקומו של אוסטין: "אור הלר אוריד לך את הראש". והנוכחים כולם החלו לצחקק, אל מול שר ההגנה האמריקני.

כזכור, בימים האחרונים חלה עלייה בהתגוששיות בין ישראל ואיראן. התנגשויות שהיו בחודשים האחרונים בעיקר בים, עת תקפו אוניות איראניות וישראליות זו את זו. כך על פי דיווחים בכלי התקשורת העולמיים.

בשבת הבהיר נשיא איראן כי ארצו ממשיכה בדהרה אל עבר הגרעין, והצהיר כי הצנטריפוגות לא יעצרו ואף יתגברו. וזאת במקביל לניסיונות האמריקניים והאירופאים להחזיר את איראן לשולחן המשא ומתן.

אתמול בבוקר במקביל להגעתו של שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין לישראל, התרחשה הפסקת חשמל בנתנז שבאיראן. והכל שעוברות השעות מתברר כי לא היה מדובר בהפסקת חשמל גרידא. ואמש אף הפנו האיראנים אצבע מאשימה לישראל, וטענו כי מדובר בהתקפת טרור על מתקניה.

בני גנץ שר ההגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד