י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
זמן קיץ בהיכלי התורה

העילוי שמונה לר"מ בישיבה קטנה החשובה

בישיבת 'קול תורה' לצעירים בבית וגן בירושלים התבשרו על מינוי ר"מ חשוב לשיעור ג' בישיבה. הגאון רבי יוסף מרדכי קונשטט שיכוון את הבחורים לישיבות גדולות. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על המינוי  

העילוי שמונה לר"מ בישיבה קטנה החשובה
ישיבת קול תורה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עם תחילת זמן קיץ מינוי חדש בישיבת 'קול תורה' לצעירים בשכונת בית וגן ירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגאון רבי יוסף מרדכי קונשטט ששימש עד היום כאחד מרבני הישיבה הגדולה וכראש קיבוץ מונה במקביל לכהן כר"מ שיעור ג' בישיבה הקטנה.

מדובר במינוי מדובר ביותר בישיבה, לאחר פטירת דודו הגאון רבי יחזקאל קורן זצ"ל מראשי הישיבה לצעירים שהיה בעל הבית הרוחני בישיבה.

כעת, ייכנס הגאון רבי יוסף מרדכי לנעליו הגדולות של דודו בתפקיד הבכיר כר"מ שיעור ג' בישיבה, תפקיד בעל חשיבות עוצמתית בישיבה בנוגע להכנסתם של התלמידים לישיבות גדולות.

התפקיד של איזה ישיבות גדולות ילכו התלמידים בהכוונתו בישיבה לצעירים הכי טובה ירושלים מעניקה לו כוח גדול אצל ההורים ובישיבות הגדולות וכמובן על הבחורים עצמם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המינוי יצא לדרך לאחר ישיבת צוות מורחבת שנערכה בשבוע האחרון בראשות ראש הישיבה הגאון רבי שלמה שלזינגר.

בנוסף יכהן בתפקיד כר"מ בשיעור ג' בזמן חורף הגאון רבי חיים דומב גיסו של הגר"י קורן זצ"ל.

הגאון רבי יוסף מרדכי קונשטט הינו נכדו של ראש הישיבה המנוח הגאון רבי אלחנן משה קונשטט זצ"ל למד בבחרותו בישיבת פוניבז' שהיה מהעילויים בפוניבז', כתב קונטרסים של מראי מקומות שהתקבלו בחיבה בעולם התורה, בעבר שימש כאחד מרבני ישיבת ראשון לציון אצל הגאון רבי יאיר ישראלי וכן בישיבת הנגב.

בשנים האחרונות מונה כאמור לנו"נ בקול תורה, ובסוף ימי הגר"י קורן זצ"ל אף מילא את מקומו בישיבה.

ישיבת קול תורה זמן קיץ הרב יחזקאל קורן רבי אלחנן משה קונשטט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד