י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מהיסטריה להיסטוריה

מפת התחלואה: 98% מהארץ ירוקה; 11 חולים חרדים

בעוד מדינות רבות בעולם נלחמות על השגת חיסונים, לצד לחימה בהתפרצות חוזרת של הנגיף. בישראל בחסדי שמיים המצב טוב לאין ערוך | המסעדן מסכם: 98% מהמדינה ירוקה, לצד 11 חולים חדשים המגזר החרדי ביממה האחרונה

מפת התחלואה: 98% מהארץ ירוקה; 11 חולים חרדים
מחלקת קורונה בברזילי צילום: דוברות ברזילי

לאחר שנה וחודשיים של פחד סגרים והגבלות, לצד מערך חיסונים מוצלח בסיעתא דשמיא. נגיף קורונה בישראל הולך ומתפוגג. ובעוד במדינות רבות בעולם מתמודדים בימים עם הגל השלישי הרביעי והחמישי של התפרצויות הנגיף. בארץ עסוקים כולם בשאלת היציאה מהמגבלות.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שני) ביממה האחרונה הצטרפו 137 חולים חדשים בלבד לסטטיסטיקה. הממוצע השבועי אף הוא הולך ומצטמק, ועומד נכון לבוקר זה על 226.

מתוך הנתון הנ"ל, רק 11 חולים הם בני המגזר החרדי, והם מהווים 8% מסך התחלואה הכללי.

הערים החרדיות ממשיכות להיות כולן ירוקות. ובעיר רכסים הצטרף חולה אחד בלבד בשבוע האחרון. בביתר עילית הצטרפו 9 חולים, בבני ברק 18, ובאלעד ומודיעין עילית הצטרפו 5 חולים בשבוע האחרון. בקריית יערים ועמנואל הצטרפו 0 חולים.

בחישוב החולים בערים החרדיות לכל 10 אלף תושבים, הנתונים מעודדים אף הם: ברכסים, ביתר עילית, בני ברק, אלעד ומודיעין עילית עומד הנתון על 1. ובערים עמנואל וקריית יערים הסיכום הוא 0.

בתוך כך, מסעדן בשם אלדד סיטבון המכנה עצמו 'מואיז הקטן' הפך בתקופת הקורונה לאוטוריטת גרפים ונתוני קורונה. הבוקר הוא סיכם את נתוני משרד הבריאות כדלהלן:

‏קצת מספרי קורונה הבוקר: מתוך 1305 רשויות בארץ 1279 ירוקות. באחוזים זה אומר ש98% מהארץ ירוקה!

בנוסף מתוך 36,400 בדיקות רק 137 חיובים. באחוזים זה 0.4%. ומתוך 4504 בדיקות סקר בבתי אבות רק 1 חיובי, באחוזים זה ממש ממש מעט 0.02%.

"מתוך 11 קשים חדשים אתמול 9 לא מחוסנים בכלל! באחוזים זה לכו תתחסנו!" סיכם מואיז.

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד