י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מאבדים 'תקווה'

בכיר בציונות הדתית: "אנחנו מאמינים שסער יקבל החלטות נכונות"

בעוד הפלונטר בגוש הימין, נראה בלתי ניתן לפתרון וברקע פגישתם השלישית של בנט ונתניהו מאז הבחירות, בכיר במפלגת 'הציונות הדתית', עדיין אופטימי ומאמין שגדעון סער יתעשת ויקבל החלטה ערכית. סמוטריץ' ל'בחדרי': "הבטחנו ממשלה ימנית, גם ימינה ותקווה חדשה רוצים ממשלה כזאת"

בכיר בציונות הדתית: "אנחנו מאמינים שסער יקבל החלטות נכונות"
סמוטריץ וסער משוחחים בכנסת צילום: Marc Israel Sellem/POOL

על רקע הניסיונות להקים ממשלת ימין, אומרים גורמים בכירים בציונות הדתית כי "אנחנו לא נבהלים מאופוזיציה אם האלטרנטיבה היא להקים ממשלה שנשענת על תומכי טרור, ולהפוך את ישראל לבת ערובה שבהם תלויה הממשלה, ואז מה שמותר לימין עכשיו, יהיה מותר לשמאל עד סוף כל הדורות", עוד אומרים בציונות הדתית, "אנחנו יודעים כי סער הוא ימין, הוא איש ערכי ואנחנו מאמינים שהוא יקבל החלטות נכונות למען ארץ ישראל".

דברים דומים אמרה היום (שני) ח"כ אורית סטרוק בראיון לעדיאל שביט באתר 'כיפה' על תמיכה של רע"מ בממשלה בראשות בנימין נתניהו: "מה הקשר בין רע"מ לממשלת ימין? אני לא ראיתי שנתניהו מצהיר שהוא ישב איתם, אלא להיפך הוא הבטיח שלא והוא לא חזר בו מהדברים עד היום. אני לא מקבלת את הפרשנים הפוליטיים שטוענים שנתניהו ישב עם רע"מ, אני לא מקבלת את הלשון הרע הזו".

על הבטחת סער כי לא ישב עם נתניהו אמרה סטרוק: "המותג הבטחת בחירות הוא מותג שבלבל אותנו, צריך להשתדל לקיים הבטחות, אבל הבטחות ניתנות להגשמה בהתאם לתוצאות הבחירות. אידאולוגיה לעומת זאת, כמו ארץ ישראל, זה לא הבטחת בחירות אלא ערכים שיש להתמודד איתם ביום יום, הבטחת בחירות אינה שווה בחשיבותה לערכים. ארץ ישראל זה נושא שחשוב לסער והוא לא יפנה עורף לנושא הזה כדי לשבת בממשלה עם השמאל".

יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ׳ מוסיף ואומר ל'בחדרי חרדים' כי "הדברים ברורים לכולם, אנחנו הבטחנו ממשלה ימנית, אנחנו יודעים כי גם ימינה ותקווה חדשה רוצים ממשלה כזאת, ואנחנו מקווים שהם יעשו את מה שמדינת ישראל צריכה כרגע, וזאת ממשלה ימנית חזקה".

בצלאל סמוטריץ גדעון סער הציונות הדתית השבעת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד