כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הפלונטר הפוליטי

ח"כ מהציונות הדתית: "בנט לא חותר לממשלת ימין"

הניסיונות להקמת קואליציה: חבר הכנסת אופיר סופר טוען כי יו"ר 'ימינה' לא חותר כרגע לממשלת ימין, ותקף את האחרון: "במחנה הימין המספרים מאוד ברורים" | בנוסף התייחס לאפשרות לבחירות נוספות: "אני לא אופטימי"

ח"כ מהציונות הדתית: "בנט לא חותר לממשלת ימין"
ח"כ אופיר סופר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כשברקע ניסיון הלחץ מצד נתניהו וחלקים מהימין על מפלגתו, חבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' אופיר סופר התייחס היום (שני) למצב הפוליטי הסבוך בראיון לעיתון "ישראל היום".

"זה לא משהו קטן. מדובר בעניין ערכי", התייחס סופר לריבים בימין והמשיך, "אנחנו מדברים בסוף על ממשלה שנתמכת על ידי רע"ם, אג'נדת הליבה שלה שונה ואחרת לגמרי מהקמפיין בבחירות האחרונות, אל מול החלופה שאנחנו מבינים שבנט לא חותר כרגע לממשלת ימין".

על האפשרות שבנט יהיה ראש ממשלה עם נתניהו ברוטציה, אמר: "אני חושב שזה לא עומד על הפרק. נפתלי בנט קיבל 7 מנדטים, ראש הממשלה קיבל 30 מנדטים - הפרופורציות הן ברורות".

"אפשר להשתעשע שאם מגיעים עם 7 מנדטים, אפשר להנהיג את מחנה השמאל. אבל במחנה הימין המספרים מאוד ברורים", הוסיף.

בנוסף, סופר טען גם שממשלת השינוי שתקום, תהיה שמאל: "הממשלה שתקום שם היא ממש לא תהיה ממשלת ימין, אלא ממשלת שמאל עם איזשהו מרכיב ימיני, סוג של עלה תאנה. כשיש בממשלה קרוב ל-40 מנדטים של שמאל רדיקלי, הרי היום עבודה ומרצ - אחד הוא".

"לצערי אני לא אופטימי, אבל אף אחד לא פוטר אותנו מהעניין הזה. ונפעל אקטיבית כדי שהממשלה תתאים לכולם - גם לנו, גם לבנט, גם לסער. לכולם", סיכם על האפשרות לבחירות חמישיות.

נפתלי בנט בנימין נתניהו ממשלת ימין שמאל רדיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד