י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התקדמות מאחורי הקלעים?

בנט מכוון מטרה: "הליכוד יכול לספור אותנו לטובת ממשלת ימין"

על רקע הניסיונות המורכבים להרכבת קואליציה, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט נאם היום בכנסת, והצהיר לראשונה כי ראה"מ נתניהו יכול לספור את מפלגתו כחלק מהגוש שלו: "אנחנו שותפים במאמץ להקים ממשלת ימין" | בנוסף, התייחס גם לפרסומים השונים: "יכולתי לשבת בכיסא ראה"מ"

בנט מכוון מטרה: "הליכוד יכול לספור אותנו לטובת ממשלת ימין"
נפתלי בנט במליאה צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ברקע השיחות מאחורי הקלעים עם שני הגושים, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו, ובו הצהיר לראשונה כי הוא מעדיף להיות בממשלת ימין.

"'ימינה' הינה והייתה שותפה במאמץ להקים ממשלת ימין יציבה וטובה", טען בנט והמשיך, "בפגישות שלנו אמרתי למר נתניהו, ואני אומר גם פה, ש'הליכוד' יכול לספור את אצבעות סיעת 'ימינה' לטובת הקמת ממשלה ימנית".

"אנחנו נפעל בכל הכוח למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לו מעט דרכים ורעיונות יצירתיים בשביל להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להתחיל לעבוד", הוסיף.

בנוסף, יו"ר 'ימינה' התייחס לפרסומים השונים: "יצאו מספר פרסומים כאילו נושא התפקיד שלי מהווה חסם, זה שקר מוחלט. יכולתי כבר בשעה הזו לשבת בכיסא ראש הממשלה. אבל המטרה שלי היא למנוע את האסון הזה של בחירות חמישיות".

"כל מי שעיניו בראשו, רואה שישראל מתמודדת עם אתגרים עצומים: איראן, האג, מאות אנשים בחל"ת, תפקידים במערכת הציבורית שלא מאויישים כבר תקופה ארוכה והיעדר תקציב - המדינה פשוט לא מנוהלת", התייחס בנט לאתגרים.

"ישראל צריכה להתמקד בחבלה באויבים ולא בחבלה בעצמה", אמר בנט והמשיך, "והקרקס של בחירות חמישיות מסמן לאויבים שלנו שאנחנו בהתפרקות. זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים".

"לכן המערכת הפוליטית צריכה לצאת מהקיבעונות שלה, ולהקשיב לציבור. אני מבקש מכל ראשי המפלגות - אתם מנהיגים! זו חוכמה קטנה להתחנף לציבור. החוכמה הגדולה היא לפעול באחריות", הוסיף.

יו"ר 'ימינה' תקף: "המחנות הם לא ימין ושמאל, ולא כן ביבי ולא ביבי, המחנות עכשיו זה מחנה האנשים עם אחריות, מול מחנה ההפקרות שאנשים מסויימים, בשקט, בשביל אידיאלים ועקרונות, מטרפדים את זה".

"מי שיפעל למען הקמת ממשלה, ימצא אותי כבן ברית. מי שיפעל לבחירות חמישיות ימצא אותי נלחם בו. האחריות שלנו כמנהיגי העם, זה לא לאכזב את העם הזה", סיכם.

נפתלי בנט ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד