י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ימים בעלי סגולות נדירות

גדולי ישראל הורו: לרגל הילולת פועל הישועות רבי ישעיה מקרעסטיר ייערך מעמד תפילה המוני לישועה ולפרנסה

הרה"ק מקרעסטיר שנודע בצדקת חסדיו, ובנתינתו האינסופית לכל אדם ששם ישראל נקרא עליו, נודע גם בזכות כוח ישועתו ושפע פרנסה שהשפיע למסתופפים בצילו • בואו להיות שותפים לסגולות המבהילות

גדולי ישראל הורו: לרגל הילולת פועל הישועות רבי ישעיה מקרעסטיר ייערך מעמד תפילה המוני לישועה ולפרנסה
הציון הקדוש צילום: יח"צ

ביום המסוגל לישועה ולפרנסה, יום ההילולא של מופת הדור הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, יתקיים בהוראת גדולי ישראל, מעמד תפילה, לישועת הכלל והפרט, בפרנסה, בזיווג הגון, בישועה לכל אחד ואחד לפני עניינו. מעמד התפילה בראשות מרנן ורבנן, ייערך על ידי מפעלות החסד 'ברכת ישעיה' הממשיכים את מסורת החסד של הצדיק, שהיה עושה ומעשה בהכנסת אורחים וצדקה לעניים ולנצרכים.

בואו להיות שותפים לסגולות המבהילות ביום המיוחד>>>

לקראת יום ההילולא, נפתחה ההרשמה לספר הפרנסה של הצדיק , הצדיק שבחייו עסק תדיר בהשפעת מזוני רויחי ליהודים ועליו העידו גדולי הדור הקודם זי''ע לאמור ש'מפתח הפרנסה נמסר בידו', וכך יכולים רבים לזכות לשפע מחודש ומבורך ולכל ההשפעות. אלפים כבר נרשמו והבטיחו את מקומם בספר הפרנסה. ב'ברכת ישעיה' מציינים, כי ניתן עדיין להירשם בספר הפרנסה, עד לשקיעת החמה של יום ההילולא.

ספר הפרנסה-ספרו של צדיק, מכיל המוני עדויות וסיפורים מפעימים של אנשים שזכו ונושעו בזכותו בישועות מעל לדרך הטבע, בזכות הצדיק. ההזדמנות הנפלאה והמיוחדת, לפתוח דף חדש בפרנסה, דף חדש בהצלחה, דף חדש בחינוך הבנים, דף חדש בנחת בשלום בית וכל אחד ואחד לפי הצורך האישי שלו או של משפחתו וקרוביו ומכריו.

בואו להיות שותפים לסגולות המבהילות ביום המיוחד>>>

זכות הרישום בספר הפרנסה, עומדת לשותפים עם מפעלות החסד של הצדיק 'ברכת ישעיה' הממשיכים את מורשת הצדקה והנתינה של הצדיק, וזוכים לשפע הברכות של הצדיק. 'ברכת ישעיה' שהוקם כהמשך למורשתו וצוואתו של הצדיק הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, ממשיך את מורשתו הרוחנית ומקיים את צוואתו: 'עשית חסד בשלמות', נתינה בצנעה ובאופן המכבד את המקבל והנצרך.

הרה"ק מקרעסטיר שנודע בצדקת חסדיו, ובנתינתו האינסופית לכל אדם ששם ישראל נקרא עליו, נודע גם בזכות כוח ישועתו ושפע פרנסה שהשפיע למסתופפים בצילו, ב'ברכת ישעיה' דבקו בפועלי הצדיק ובדרכיו, זכות הצדיק עומדת להם ורבים מן התומכים והמחזיקים במפעלות החסד המתבצעות ע"י ברכת ישעיה רואים ישועות מעל לדרך הטבע בפרנסה, שמירה והצלחה.

כל התורמים והמסייעים, יזכו שישלח לביתם ישלח הקמיע המיוחד של הצדיק עם מפתח הפרנסה – מפתח הזהב. ויקבלו יצירת מופת עם מראות הוד הדר הקודש הכולל את מקומות הסגולה של קרעסטיר, ורבים כבר הביאו ברכה זו לביתם.

הבטיחו את מקומכם בספר הפרנסה והתקשרו עכשיו למפעלות הצדיק 'ברכת ישעיה'

בואו להיות שותפים לסגולות המבהילות ביום המיוחד>>>

קרעסטיר סגולה לפרנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד