י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ללא עמלת פירעון מוקדם

יועצי המשכנתאות החרדיים קובעים: 'טריא' היא חברת המימון הטובה ביותר לציבור החרדי

חושבים לקחת משכנתא? מסתבר שדרך חברת המימון הוותיקה 'טריא', זה ישתלם לכם הרבה יותר מהבנק: אין עמלת פירעון מוקדם, פריסה של עד 40 שנה, מימון של עד 80% משווי הנכס, זמינות מיידית, תהליך פשוט וקל ושקיפות מלאה # כל הפרטים על הבשורה החדשנית בענף המשכנתאות

יועצי המשכנתאות החרדיים קובעים: 'טריא' היא חברת המימון הטובה ביותר לציבור החרדי
לקיחת משכנתא צילום: pixsabay

עולם המשכנתאות בשנים האחרונות עובר שינוי משמעותי. הפתרון למשכנתא בתנאים טובים שמותאמים במיוחד לצרכי הלקוח, לא בהכרח עובר דרך הבנקים למשכנתאות. חברת 'טריא' מציגה משכנתא עם פתרונות חדשנים והתאמה לצרכי הציבור החרדי, כאשר מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות מירבית, מהירות תגובה, שקיפות מלאה, כאשר התהליך כולו פשוט וקל. אין ספק שמדובר בבשורה חדשנית בענף המשכנתאות שעד כה שלטו עליה בבלעדיות חמשת הבנקים הגדולים בישראל.

למי שעוקב אחרי הענף, שוק המשכנתאות כבר לא מוחזק באופן בלעדי בידי הבנקים. בשנים האחרונות, גופים מוסדיים מנסים יותר ויותר להיכנס לשוק המשכנתאות, בין היתר טריא, פלטפורמת ה-P2P הגדולה בישראל מחזיקה בשווי תיק של מעל 2.5 מיליארד ש"ח וזו רק ההתחלה.

לטריא מס' יתרונות מובהקים ע"פ לקיחת משכנתא מהבנק. מלבד העובדה שמשכנתא יכולה להיות פשוטה, שקופה ויציבה, טריא מצהירה כי "עמלות פירעון מוקדם הן גזל מיותר של הצרכן וכי מאז הקמתה טריא איננה גובה עמלות פירעון מוקדם מתוך אמונה שעמלות אינן צריכות להיות חלק מסט השיקולים האם לפרוע הלוואה.

בנוסף, בעוד שבבנקים המשקיעים יכולים לקבל משכנתא רק עד 50% משווי הדירה, בגוף המימון הוותיק 'טריא' משנים את כללי המשחק בשוק: משכנתא עד 80% משווי הדירה בהחזרים חודשיים יציבים וקבועים מראש.

ועוד בשורה: בניגוד לבנקים שנותנים משכנתאות רק עד 30 שנה, בטריא ניתן לפרוס את המשכנתא עד 40 שנה (!) בהחזרים חודשיים יציבים שאינם צמודי מדד.

אליעד צפניה, אחראי תחום נדל"ן ב'טריא' אומר, "כי מאז הקמתה לפני כשמונה שנים, 'טריא' ידעה להתאים את מוצרי האשראי בהתאם לצרכי השוק המשתנה כל העת. מסיבה זו טריא היתה הראשונה שהצליחה לזהות לפני שנים רבות את שוק קבוצות הרכישה וכיום היא הגוף המוביל בתחום, וכך גם בשאר המסלולים שמוצעים בטריא. כעת אנחנו פונים לפלח שוק של המשקיעים ומציעים להם מוצר שלא קיים כמותו בישראל – אנחנו ערוכים להעניק להם את השירות הטוב והיעיל ביותר דרך הסוכנים שלנו בציבור החרדי".

ל'טריא', ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן, היא מלווה פרויקטים רבים ביניהם בירושלים, בני ברק, בית שמש, מודיעין עילית, אחיסמך, נתיבות ועוד. כיום טריא מלווה בנייתן שלקרוב לששת אלפים יחידות דיור ברחבי הארץ.

"טריא היא בדיוק כמו בנק, אבל עם גמישות והבנה של הצרכים הייחודיים של הציבור החרדי", אומר ר' יעקב רייניץ, מחברת "שיא מימון משכנתאות". "טריא הצילו, פשוטו כמשמעו, את כל קבוצות הרכישה החרדיות - מעל 6,000 משפחות. הם יודעים לתת גם פתרונות יצירתיים לכל בעיה שבן אדם נתקל בה כשהוא צריך לקבל הלוואה. זה יכול להיות רכישת נכס להשקעה, הלוואה לכל מטרה, הלוואה עיסקית, הלוואת גישור ועוד. שם המשחק הוא: המהירות. מה שבבנק לוקח חודש-חודשיים, בטריא לוקח שבועיים".

"ההחלטה 'ללכת עם טריא' התקבלה לאחר קבלת אישור עקרוני מ-10 בנקים וגופים חוץ בנקאיים", אומר ר' מרדכי גלבר שניהל את קבוצת הרכישה "גבעת ירושלים" בבית שמש. "האמת, הבדיקה המשפטית היא אותה בדיקה כמו גם בדיקת הלווים. היתרון המובהק הינו ביצירת שותפות אמתית, באכפתיות, בהבנה מלאה של הניואנסים והצרכים לאורך כל חיי הפרויקט, במציאת פתרונות יצירתיים, ומעל הכל במהירות התגובה. - ההבדל הוא פשוט, תגובה בתוך חצי שעה לעומת תגובה בתוך שבועיים (במקרה הטוב). הכלל ידוע, כל חודש של עיכוב בהקמת פרויקט, שווה ערך של לפחות חצי אחוז ריבית, בהתחשב בדמי השכירות אותו ישלמו הרוכשים. במקרה שלנו חסכנו הרבה אחוזי ריבית בהחלטה ללכת עם טריא".

"כמובן, גם תנאי ההלוואה אטרקטיביים", מוסיף גלבר. "אין אותיות קטנות, אין הפתעות, הכל מונח על השולחן, הסכם הלוואה פשוט וברור, אין עמלת פירעון מוקדם, אפס עמלות לרוכשים שאינם נוטלים הלוואה, אין עמלת אי ניצולת ועוד שמות נרדפים של עמלות עליהם לא תשמעו בטריא. טריא גם ליוותה אותנו בסוף הפרויקט ביציאה מהליווי למשכנתא רגילה. להבנתי, טריא היא הפתרון המידי למצוקת הדיור".

ר' יוסי שטיינמץ, יועץ משכנתאות מוסיף: ב-2016 זכיתי להכיר את טריא דרך עו"ד שרצה ליווי לתמ"א 38 שבזמנו היה פחות רלונטי לטריא. מאז ועד היום אני מרגיש שטריא הוקמה במטרת שליחות אחת לעזור. לממש את החזון של הקבלנים והיזמים הפרטיים. בשנת 2017 קידמתי 3 קבוצות רכישה מקבילות, כאשר שתיים מהקבוצות לוו ע"י אחד הבנקים והפרויקט השלישי לווה ע"י טריא. את מה שביצעתי בטריא במשך חודשיים עד שלושה חודשים, מול הבנק לקח לי שנה ושלושה חודשים ללא גוזמא. כמות הבירוקרטיה והטופסולוגיה שצריך לעבור בבנק אורכת זמן. בטריא הכל יותר מהר ויותר קצר. גם הליווי המשפטי של טריא זמין לכל פניה ומקבלים מענה באותו יום ולא מבקשים לשלוח פקס ולהמתין עוד מס' ימים יקרים שהולכים לאיבוד".

"הבשורה הגדולה של טריא בתחום הנדל"ן מהווה מהפכת ענק במיוחד למגזר חרדי שרבים מקרב הציבור החרדי רוכש דירה ראשונה מיד לאחר החתונה", אומר ר' שאול וינברג יועץ משכנתאות ותיק בתחום בנקאי לשעבר. "טריא היא חברת מימון שמביאה איתה בשורת חדשנות אמיתית בענף המשכנתאות, גם בהיקף המימון, גם בפריסת התשלומים עד 40 שנה, גם במהירות והזמינות ללקוחות. אני עובד עם טריא ומייעץ ללקוחות שלי לקחת מימון משכנתא גם דרך טריא, בגלל כל היתרונות שמניתי, אבל גם ואולי בעיקר, בגלל שב'טריא' גיליתי חברה שמבינה את הציבור החרדי, מבינה את הצרכים שלו, ומתאימה עבורו את הכלים הפיננסיים של החברה.

רייניץ, גלבר, שטיינמץ, וינברג ואחרים כבר עובדים מול 'טריא' במשך מס' שנים. לא בכדי יועצי משכנתאות חרדים רבים ממליצים על 'טריא'. ההתאמה של טריא לצורכי הציבור החרדי, שברובו רוכש דירה ראשונה מיד לאחר הנישואין, נעשתה באופן מושלם לצרכי הציבור החרדי, עם שלל יתרונות נוספים.

משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד