י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מוכן לישון בשק שינה"

צפו: חה"כ בן גביר נאם לראשונה; הערבים נטשו

לרגע הזה היו נשואות עיני כולם. ח"כ איתמר בן גביר נאם אחה"צ לראשונה במליאת הכנסת במסגרת 'נאומים בני דקה' ובתגובה יצאו ח"כי הרשימה המשותפת. בן גביר תקף אותם על כך ואמר כי הוא מוכן לישון במליאה אם זה מה שיגרום להם להישאר בחוץ • צפו

צפו: חה"כ בן גביר נאם לראשונה; הערבים נטשו
איתמר בן גביר בכנסת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת איתמר בן גביר, שהושבע בשבוע שעבר כחבר כנסת נאם אחר הצהריים (שני) לראשונה במליאת הכנסת. מיד כשהוקרא שמו על ידי יו"ר הכנסת יריב לוין, יצאו חברי 'הרשימה המשותפת' מן המליאה כאות מחאה.

בן גביר שמזוהה כאיש הימין הקיצוני ביותר שהושבע לכנסת, התעמת מספר פעמים עם הנציגים בדיוני בג"צ ורק לפני כמה חודשים בעת הגשת הרשימות לכנסת ה-24.

בתגובה לנטישת הנציגים הערבים, פנה בן גביר אל יו"ר הכנסת יריב לוין ואמר, "אם זה מה שגורם לחברי הטרור להיות מחוץ מהמליאה, אני מבקש לבנות עבורי אוהל ואני מוכן לבוא עם שק שינה, העיקר שטיבי וחבריו יישארו בחוץ".

בנוסף, במסגרת נאומו התייחס בן גביר לפסק ההלכה של המופתי של ירושלים, שקבע שאסור למכור בתים ליהודים. בן גביר אמר כי: "אף אחד לא אמר מילה על פסק ההלכה של המופתי. אם זה היה הרב שמואל אליהו או הרב דב ליאור, להבדיל אלף אלפי הבדלות, היו חקירות והמדינה הייתה על הרגליים". בסיום דבריו בן גביר קרא לרשויות המוסמכות להורות על חקירת המופתי והעמדתו לדין.

יצוין כי לא מדובר בנאום בכורה רשמי שיישא בן גביר בימים הקרובים, אלא במסגרת 'נאומים בני דקה', במסגרתם מתאפשרת לח"כים לדבר במשך דקה אחת על נושא שאותו הם רוצים להעלות ולפרסם בפומבי. 

איתמר בן גביר הרשימה המשותפת ח''כים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד