כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חגיגות אונליין

ההטבה החגיגית של חנות האופנה Carlomaderno

לכבוד חגיגות יום העצמאות ה-73 להקמת המדינה, החנות של  Carlomaderno החליטה לצאת בהטבה ייחודית לתושבי המדינה

ההטבה החגיגית של חנות האופנה Carlomaderno
נעליים אופנתיות צילום: FREEPIK

צרכנים ישראלים רבים שמבצעים קניות אונליין, גילו כבר מזמן את החנות של  Carlomaderno, שמציעה מגוון רחב של מותגי אופנה והנעלה במחירים מצוינים ובמשלוח עד הבית גם לישראל. לקוחות אלה בוחרים ליהנות מההיצע המיוחד בחנות ומהיתרונות הרבים שיש בקנייה של ביגוד, הנעלה ומוצרים לבית בקלות מתוך הסלון שלהם.

הקנייה מהבית באתר קרלו מדרנו מאפשרת להם לסקור את הקטלוג של החנות בנוחות וביעילות, מבלי להזדקק להצטופפות בתורים ארוכים ומעייפים בחנויות הרחוב ובקניונים. מוצרי האופנה שמוצעים בחנות המקוונת של קרלו מדרנו הם באיכות הגבוהה ביותר, ולכן אין זה פלא שהחנות זוכה לביקוש ברחבי העולם, וגם כאן בישראל.

הטבה חגיגית לכבוד יום העצמאות

לכבוד חגיגות יום העצמאות ה-73 להקמת המדינה, החנות של  Carlomaderno החליטה לצאת בהטבה ייחודית לתושבי המדינה – קבלת משלוח חינם על מוצרים מסוימים, במקום משלוח בעלות של 20$. הטבה זו מאפשרת ליהנות ממוצרים איכותיים רבים, ולחסוך על עלות המשלוח, מה שהופך את הקנייה בחנות לכדאית מאוד. ההטבה ייחודית לחנות של קרלו מרדנו, ולא תוכלו לקבל אותה באתרי אופנה ושופינג בינלאומיים אחרים ברשת.

בתחילת תקופת הקורונה, החנות נאלצה להפסיק את המשלוחים בחינם לישראל, בעקבות האתגרים הרבים שהתקופה הציבה בפני חנויות ברחבי העולם וגם ברשת. המשלוחים החינמיים ניתנו בתקופה זו בחינם עבור חלק מההזמנות, למי שביצע רכישות באתר בסכום הגבוה מ-49$. כעת, כאשר המצב מתחיל להשתפר במקומות רבים בעולם מבחינת התפשטות הווירוס, החנות החליטה להחזיר את מדיניות המשלוחים בחינם לישראל עבור מוצרים רבים, והיא בחרה לעשות זאת במועד חגיגי ומיוחד – יום ההולדת של המדינה.  

מה אפשר למצוא בחנות של קרלו מדרנו?

אתר החנות carlomaderno.com נוסד בשנת 2020, והחברה חרטה על דגלה להציע מגוון גדול של מוצרי אופנה, הנעלה ואביזרים לבית ולגינה במחירים כדאיים ובשילוח בינלאומי עד הבית לכל רחבי העולם. בחנות ניתן למצוא סוגים רבים של מותגי ביגוד ונעליים – כולל מותגי הספורט היוקרתיים של נייקי ואדידס. בחנות, למשל, ניתן למצוא נעלי Air Jordan מכל הדגמים ונעליים של המותג המצליח Yeezy. בנוסף, החנות מציעה ביגוד ומעילים אופנתיים לגברים ולנשים.

הצטרפו גם אתם לחגיגת הקניות ברשת

אם יש דבר אחד שתקופת הקורונה לימדה אותנו, כצרכנים, הוא שקניות באינטרנט הם דבר נוח, יעיל ומהנה מאוד. אם בעבר הקניות אונליין היו מתבצעות בקנה מידה מצומצם יותר, ובעיקר באתרים מסוימים וספציפיים – הרי שכיום הישראלים נוהגים להזמין באינטרנט כמעט כל סוג של פריט, וממגוון גדול בהרבה של חנויות אינטרנטיות.

המגמה הזו התחילה כאשר החנויות היו סגורות במהלך תקופות ארוכות בשנת 2020, אך מכיוון שהקנייה ברשת היא כל כך נוחה וזמינה, ומאחר שניתן כיום להזמין כל סוג של פריט גם באינטרנט, החלה פריחה ממשית של עולם הקנייה המקוונת.

הקנייה אונליין מאפשרת לכם לסקור קטלוגים במלואם, לבחור את רשימת הקניות בקצב שלכם ולקבל החלטות שאינן מבוססות על לחץ של מוכרים בחנות. בנוסף לכך, כאשר חנות כמו קרלו מדרנו מציעה הטבה כדאית כל כך, כמו משלוחים בחינם לישראל במגוון מוצרים – זה בדיוק הזמן הנכון להצטרך לחגיגת הקניות הזו ברשת.

למרות שנדמה שתקופת הקורונה כבר מתחילה להישאר מאחור, אין סיבה להפסיק וליהנות מקנייה מהירה ויעילה באינטרנט, תוך מציאת הפריטים והמוצרים הטובים ביותר מתוך מבחר רחב. בעזרת הטבת השילוח החינמי של קרלו מדרנו, תוכלו גם אתם להתחדש בתקופה הקרובה בזוג נעליים אופנתיות או במעיל עור איכותי, ולקבל אותם היישר עד לבית.

מבצעים יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד