י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נסע רוורס עם היגואר

הפרופסור הבכיר דרס הולך רגל, נקנס ונשלל

לפני כחצי שנה נקראו מתנדבי מד"א לתאונה שהתרחשה בהוד שרון. הנהג היה לא אחר מאשר אחת הדמויות המפורסמות באותם ימים - ימי הקורונה - הפרופסור איתמר גרוטו | היום גזר עליו בית המשפט לתעבורה קנס כספי ושלילה לחודשיים ושלילה נוספת על תנאי

הפרופסור הבכיר דרס הולך רגל, נקנס ונשלל
פרופ' איתמר גרוטו צילום: פלאש 90

בית משפט לתעבורה בפתח תקווה גזר היום (שני) קנס בסך 1,200 שקלים, בנוסף ל-50 ימים פסילת רישיון נהיגה וחודשיים פסילה על תנאי על המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, הפרופסור איתמר גרוטו.

ההרשעה ניתנה לאחר שגרוטו הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון כי יצא מחניית ביתו בנסיעה לאחור עם רכב יגואר בחוסר זהירות ופגע בהולך רגל אשר נפצע ונזקק לטיפול רפואי.

כזכור לפני כחצי שנה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה ברחוב איזמרגד בעיר הוד השרון. הגבר שנפגע, פונה לבית החולים, שם הוגדר כפצוע קל וטופל. ההשלכות התקבלו היום.

בתוך כך, לפני מספר שבועות דווח כי הפרופסור איתמר גרוטו, ששימש עד תחילת החודש הלועזי הנוכחי בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, ואשר עמד בחוד החנית של נציגי משרד הבריאות במהלך הלחימה בנגיף קורונה. קיבל מינוי חדש ומפתיע בחדשות 13, שם הוא החל לשמש בתפקיד פרשן לענייני הקורונה בערוץ.

איתמר גרוטו שלילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד