י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המפלגות מכחישות

דיווח: זה מה שביקש נתניהו מבנט בפגישתם השלישית

בעוד סמוטריץ׳ מתבצר בעמדתו שלא להסתמך על רע"מ, ראש הממשלה ביקש בפגישתו אחה"צ עם יו"ר 'ימינה', כי האחרון יצהיר שייכנס רק לממשלת ימין: "הבהר שאין אפשרות אחרת" | שתי המפלגות מכחישות

דיווח: זה מה שביקש נתניהו מבנט בפגישתם השלישית
נפתלי בנט בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הפגישה השלישית בין השנים שנערכה כשעתיים, הערב (שני) דווח ב'ישראל היום' כי ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו ביקש מיו"ר 'ימינה' נפתלי בנט שיצהיר כי ייכנס רק לממשלת ימין.

"הבהר שאין אפשרות אחרת מלבד הקמת ממשלת ימין", ביקש נתניהו מבנט, במטרה להקל על המשך המאמצים להקים ממשלת ימין - אך גם 'הליכוד' וגם 'ימינה' מיהרו להכחיש את הידיעה. לדעת נתניהו, אם בנט יצהיר כי פניו לממשלת ימין בלבד, יהיה אפשר להשיג עריקים בקלות יתר וגם סמוטריץ' יתרכך אולי.

מוקדם יותר היום, נאם בנט בפתח ישיבת סיעת 'ימינה' בכנסת והצהיר לראשונה מאז סיום מערכת הבחירות, כי נתניהו יכול לספור אותו לממשלת ימין.

"'ימינה' הינה והייתה שותפה במאמץ להקים ממשלת ימין יציבה וטובה", טען בנט והמשיך, "בפגישות שלנו אמרתי למר נתניהו, ואני אומר גם פה, ש'הליכוד' יכול לספור את אצבעות סיעת 'ימינה' לטובת הקמת ממשלה ימנית".

"אנחנו נפעל בכל הכוח למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לו מעט דרכים ורעיונות יצירתיים בשביל להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להתחיל לעבוד", הוסיף.

בנוסף, יו"ר 'ימינה' התייחס לפרסומים השונים: "יצאו מספר פרסומים כאילו נושא התפקיד שלי מהווה חסם, זה שקר מוחלט. יכולתי כבר בשעה הזו לשבת בכיסא ראש הממשלה. אבל המטרה שלי היא למנוע את האסון הזה של בחירות חמישיות".

יצוין כי בשעות אלו עושה יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, את דרכו מארה"ב לישראל לאחר כמה ימי שהות שם.

נפתלי בנט ממשלת ימין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד