י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התמונה הפלאית

לא רק מגרש עכברים: הסגולות המופתיות של ר' ישעיה

רבים מבקשים דווקא עכשיו להכניס את מראות הוד הדר הקודש הנודעים כסגולה לביתם • היצירה כוללת מעבר לדמות דיוקנו הטהור של הצדיק אף את ה'קוויטל שטוב', הציון, בית רבינו בו פעלו רבים ישועות וכמובן את קמיע הישועות המסוגל לפרנסה • מפואר מלכותי ומסוגל

לא רק מגרש עכברים: הסגולות המופתיות של ר' ישעיה
התמונה המסוגלת צילום: יח"צ

יצירת המופת האמנותית מראה את דמותו דיוקנו הטהורה של רבי ישעיה זי''ע ב'קוויטל שטוב' במראה המקורי של החדר בו היה רבי ישעיה זי''ע מקבל את הקהל ששיחר לפתחו מכל רחבי אירופה, כפי שניתן לראות עד היום בעיירה קרעסטיר ועד היום רבים באים ופועלים ישועות במקום, ולא מפספסת ולו פרט אחד.

הצטרפו להמונים שכבר הבטיחו את הישועה שלהם>>>

לצד זה נראים גם ציון המצוינת וביתו נאווה קודש של רבינו הנודעים כסגולה לרבים שבאים ומעתירים תמידים כסדרם במקומות קודש אלו.

על השולחן רבינו מונחים הספרים שהיו תמיד על השולחן – "אך פרי תבואה", "צבי לצדיק" ו"נועם אלימלך". לצידם מופיעה ה"צדקה פושקע" משל לא הוזזה ממקומה ב-95 השנים שחלפו מאז הסתלק רבי ישעיה לגנזי מרומים, ואף מקומו של הסוכר שהיה מחלק לבאים – לא נפקד.

הצטרפו להמונים שכבר הבטיחו את הישועה שלהם>>>

במלאכת מחשבת של ממש שולב ביצירה הקמיע הסגולי שהעניק רבי ישעיה זי''ע לאלו שזכו, והגן עליהם ועל צאצאיהם מכל צר ומצוק. הקמיע מחולל ניסים במיוחד בשדה הפרנסה, ניסים גלויים ומפעימים שעוברים מפה לאוזן בחרדת קודש.

היצירה הבלעדית והאמנותית מעשי ידיו של האמן ר' יואל ווקסברגר תפסה מקום של כבוד ויוקרה בבתים רבים בארץ ובכל רחבי העולם היהודי המבקשים להכניס לביתם את דמותו של הצדיק המסוגלת ובד בבד היצירה גם מפארת את ביתם וניתנת בבלעדיות לשותפי "ברכת ישעיה" הלוקחים על עצמם משפחה של עמל תורה מנתמכי מפעלות הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר כהוקרה.

התורמים שזוכים להכניס אור ושמחה למשפחת עמל התורה, יזכו כנגד זה להכניס אות ומופת לביתם את מראות הוד הדר הקודש הנודעים כסגולה לרבים בשילוב הקמיע המסוגל לפרנסה, שמירה ולכל הישועות, וכפי שמעידים רבים על ישועות נשגבות ביותר מסגולת הצדיק.

מוקד 'ברכת ישעיה' תוגבר לקליטת פניות ההמונים. הכניסו את היצירה הסגולית והמפוארת לביתכם.

הצטרפו להמונים שכבר הבטיחו את הישועה שלהם>>>

 

 

רבי ישעיה מקרעסטיר סגולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד