ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פנה ליועמ"ש

גנץ דורש לחקור את ההדלפות: הפטפטת חמורה

בעקבות הפרסומים השונים על מעורבות ישראלית בחבלה במתקן הגרעין בנתנז, שר הביטחון גנץ פנה ליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה שיחקור את ההדלפות: "אני מתכוון לפעול שתהיה חקירה" | בנוסף תקף: "הפטפטת היא חמורה ביותר"

גנץ דורש לחקור את ההדלפות: הפטפטת חמורה
בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

כשברקע המשבר הפוליטי סביב אי מינוי שר משפטים והחתימה על רכישת חיסונים נוספים, שר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לפתיחה בחקירה כנגד ההדלפות בנוגע לתקיפות והחבלות באיראן.

כאמור בימים האחרונים פורסמו בכלי התקשורת כמה פרטים על מבצע חשאי באיראן, אשר עיקרו הייתה חבלה במתקן העשרת האורניום בנתנז, וכרגע הן מיוחסות באופן בלעדי לישראל.

על פי הפרסום מקורבי גנץ אומרים שהאחרון פשוט הזדעזע מכמה פרטים שהתגלו, וכי גם הרמטכ"ל אביב כוכבי נחרד לראות את אחד ציוצים שצייץ אתמול אחד הכתבים, שיתמצא בנושא שיש בו מעט שותפי סוד.

"אני כן רוצה להתייחס לנושא הפטפטת. זה חמור ביותר", תקף גנץ מוקדם יותר היום בבסיס חיל האוויר והמשיך, "אני מתכוון לפעול כך שתהיה חקירה בעניין הזה, אי אפשר שכל אחד יפטפט את עצמו לדעת, בלי כל קשר למבצע כזה או אחר".

"זה דבר חמור ביותר שפוגע בכוחותינו, פוגע בביטחון ובאינטרסים של מדינת ישראל. זו שערורייה שאין כדוגמתה. תהיה חקירה הכי בכירה שאפשר במדינת ישראל", הוסיף.

גנץ התייחס לטענות כי מדיניות העמימות היא מניעים פוליטיים: "אני חושב שלראש הממשלה יש ניסיון גדול בתחום המדיני-ביטחוני ולא הייתי מזלזל בו, אני חושב שצריך להרחיק כל שיקול אחר ואני מקווה שזה מה שהוא עושה".

"איראן עם פוטנציאל גרעיני בנקודה שהיא קרובה אליו, זה דבר שהוא מאוד רע לעולם, לאזור וגם לישראל בסדר הזה. אסור שאנחנו נהפוך את הסדר, זו בעיה של העולם. אין מקום שבו איראן לא מעורבת באי יציבות", סיכם.

בני גנץ הדלפות איראן אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד