י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נתניהו ובנט ייפגשו היום

צוותי המשא ומתן של 'ימינה' ו'הליכוד' נועדו בחשאי כמה פעמים

על רקע הפגישות הפומביות בין שני ראשי המפלגות, אמש דווח כי ישנן גם שיחות ופגישות חשאיות בין צוותי המו"מ של 'הליכוד' ו'ימינה' - כאשר היום צפויה להתקיים פגישה נוספת | למרות זאת, בנט איים על 'הליכוד' לפני ההצבעה על הוועדה המסדרת ולכן זו נגנזה ונדחתה לשבוע הבא

צוותי המשא ומתן של 'ימינה' ו'הליכוד' נועדו בחשאי כמה פעמים
נתניהו ובנט צילום: שלומי כהן, פלאש 90

למרות התעקשותם של בצלאל סמוטריץ׳ ושל גדעון סער, המגעים בין 'ימינה' ל'ליכוד' עולים שלב, כאשר אמש בערב (שני) דווח ב'כאן 11' כי התקיימו כבר כמה פגישות סודיות וחשאיות מתחת לרדאר, עוד לפני ההודעה הרשמית המשותפת היום של הליכוד וימינה.

על פי הדיווח של הכתב הפוליטי מיכאל שמש, בימים האחרונים נפגשו שני צוותי המפלגות כמה וכמה פעמים במטרה להקים בכל זאת ממשלת ימין, ואף מחר יקיימו כנראה פגישה נוספת.

בנוסף דווח כי בפגישה שהתקיימה אמש בין נפתלי בנט לבנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה, גורמים שמעורים טוענים שיש התקדמות חלקית במשא ומתן, וכי ייתכן שהשניים ייפגשו מחר שוב בנוסף לצוותים.

בתוך כך, מוקדם יותר אמש החליטו ב'ליכוד' לדחות את ההצבעה בכנסת על הקמת הוועדה המסדרת לאחר שלא הושגה הסכמה בין סיעות הבית, אלא שהעיתונאי מיכאל שמש מדווח כי ההחלטה על כך באה בעקבות איום שהציב נפתלי בנט.

לפי הדיווח, יו"ר 'ימינה' איים על נציגי 'הליכוד' כי במידה ויעלו היום את ההצבעה בכנסת, הוא ושאר מפלגתו יצביעו יחד עם גוש השינוי, ובעקבות כך מפלגת השלטון הורידה את ההצבעה. בנט מנסה ללכת בין הטיפות ולשדר שהוא לא נותן כריתות לגוש השינוי.

בלשכות השניים דיווחו הערב כי ראש הממשלה נתניהו וח"כ בנט ייפגשו היום שוב בפעם הרביעית בשעה 11:00 בלשכת ראש הממשלה.

בנימין נתניהו נפתלי בנט מפלגת ימינה ממשלת ימין משא ומתן קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד