י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

את בין הזמנים מבלים ב"טרקטורוני בית שמש"

'טרקטורוני בית שמש' מזמינים אתכם לחוויה אמיתית של נסיעה בשטחים פתוחים מלאה באנדרנלין ואקשן אמיתי, בליווי מדריכים מקצועיים ומנוסים • יעקב נחומי יצא לסיבוב וחזר מאובק אך מרוצה • הוא חזר עם גלריה ווידאו שישאירו אותכם עם פה פעור

את בין הזמנים מבלים ב"טרקטורוני בית שמש"
יעקב נחומי

אז מה אתם מתכננים לכם ולבני המשפחה לתקופת "בין הזמנים"? "טרקטורוני בית שמש", במושב הר-טוב סמוך לבית שמש, מזמינים אתכם לחוויה מדהימה מלאה באנדרנלין ואקשן של טיול, יחד עם בני המשפחה, על טרקטורונים באזור שפלת יהודה ובית שמש, קרוב לירושלים, בליווי מדריכים מקצועיים ומנוסים, על "חיית שטח אמיתית" - טרקטורונים חדישים ומתקדמים ביותר.

במסגרת הפעילות במקום, ניתן לצאת לשעה של רכיבה עצמאית על-גבי הטרקטורונים בליווי מדריכים מוסמכים ומקצועיים, באזור הררי ומיוער, במסלולים מיוחדים. עם טרקטורוני בית שמש תגיעו למסלולים ושבילים נדירים ותוכלו לצפות מקרוב בנופים עוצרי נשימה, פריחות מרהיבות ובחיות בר נדירות.

בנוסף קיימת אפשרות למסלולי לילה מיוחדים ומסעירים, בין העצים העבותים, הצמחייה הפראית והכוכבים הבוהקים והנוצצים. לפגוש חיות בר אקזוטיות שלא תראו באור יום.

הטרקטורונים בטיחותיים לנסיעה, נבדקו ואושרו ע"י אנשי מקצוע, בכדי להבטיח את שלום הרוכבים. הנהיגה מותרת לבעלי רישיון נהיגה.

האתר פעיל בכל ימות השנה, למעט שבתות וחגים, 24 שעות ביממה, כולל ימי חול המועד. מומלץ מאוד לתאם הגעה מראש בטלפון: 02-9917020.
למידע נוסף באתר טרקטורוני בית שמש - לחץ כאן

וידאו בזמן נהיגה:



ראיון עם יוסי, מנהל טרקטרוני בית שמש:



























































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד