י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נתגעגע אליך"

רצח מחריד: עקיבא הוכה למוות וגופתו הוסתרה

עקיבא בן אברהם הי"ד, גר צדק אפרו אמריקני, הוכה למוות על ידי שותפו לדירה וגופתו הוסתרה במשך כמה ימים עד לחשיפתה בגלל תלונות של שכנים על ריח רע ועדות של מי ששמע אותם מתקוטטים ולאחר מכן לא ראה את עקיבא יוצא מן הדירה | גופתו עדיין לא נקברה בגלל חקירת רצח

רצח מחריד: עקיבא הוכה למוות וגופתו הוסתרה
עקיבא בן אברהם ז"ל צילום: באדיבות המצלם

גבר בן 34 הכה למוות את שותפו לחדר ואז הסתיר את הגופה במשך מספר שבועות בתוך דירה שכורה בה הוא התגורר בווסט רוג'רס פארק, בשיקגו. כך דיווח האתר Chicago Sun-Times.

אנטון אורבינקס הואשם ברצח מדרגה ראשונה, לאחר שהודה בהכאתו למוות של מארק קרידל - גר צדק בשם עקיבא בן אברהם ז"ל. את הרצח ביצע באמצעות רגל של מיטה שהיה מחובר אליה בורג או מסמר שהציץ ממנה, כך על פי התביעה בבית המשפט ביום שישי האחרון. הרוצח לכאורה ידע שקרידל גוסס ולא הזעיק עזרה.

על פי הדיווח, אורבינקס לא הזעיק עזרה ומאוחר יותר כיסה את הגוף באבקה לנטרול ריחות של חיות מחמד וכימיקלים אחרים כדי להסתיר את ריח הגופה. המשטרה מצאה את גופתו של גר הצדק בן ה-34 ב-28 במרץ כאשר הוזעקה לבדיקת רווחה בדירה בגוש 6400 בשדרת צפון סקרמנטו. התובעים אמרו כי שכנה התקשרה לדווח על "ריח של מוות".

החשוד ברצח אמר לחוקרים שהוא הרג את קרידל במהלך ויכוח. הוא נעצר ביום רביעי ללא אפשרות שחרור בערבות, שכן שלהם סיפר לחוקרים כי שמע את אורבינקס וקרידל מתווכחים בסוף פברואר או בתחילת מרץ, ואת קרידל צועק "עצור אנטון, אתה משוגע, תעזוב את זה", ומאז לדבריו הדירה נהייתה "שקטה מאד" והוא לא ראה שוב את קרידל.

עוד דווח, כי השוטרים הוזעקו לבדיקת רווחה באותה דירה שבוע וחצי קודם לכן, אך אורבינקס לא הרשה לשוטרים להיכנס לדירה, ודיבר איתם דרך הדלת, אך לאחר שהשכנה הריחה את הגופה, המשטרה ערכה חיפוש בדירה. החשוד אורבינקס, אובחן בעבר כחולה סכיזופרניה.

למרבה הצער, הלווייתו של עקיבא בן אברהם הי"ד עדיין לא התקיימה בגלל חקירת הרצח, אך מספר עסקנים המטפלים בנושא המחריד אמרו לאתר Yeshiva world news כי הם מקווים כי היא תיערך היום (שלישי) או לכל המאוחר מחר (רביעי).

חברו מנחם בהר, ספד לו בחשבון הפייסבוק שלו: "ידידי היקר עקיבא, אני זוכר אותך כאדם חביב, צנוע ומאושר מאוד. נתגעגע אליך, שיהיה לך טוב בעולם הבא, ברוך דיין האמת".

גר צדק שיקגו גופה במצב ריקבון רצח מחריד רצח יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד