י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שחרר את הפקק"

סוער בימין: ב'ישראל היום' דורשים התפטרות

ברקע ניסיונות הרכבת הממשלה, כתב 'ישראל היום' אריאל כהנא הפיץ הבוקר ברשתות החברתיות, מאמר שקורא ליו"ר 'הליכוד' לזוז מתפקידו כראש הממשלה | חברו למקצוע ולעיתון יהודה שלזינגר, מיהר להגיב: "אתה מקבל בהכנעה חרמות"

סוער בימין: ב'ישראל היום' דורשים התפטרות
ביבי נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בזמן ששעון המנדט של נתניהו מתקתק לאחור, כתב המדיני של 'ישראל היום' אריאל כהנא, כתב הבוקר (שלישי) מאמר בעיתונו, ובו הוא קורא לנתניהו לפנות את תפקידו.

"הריאל פוליטיק הוא שנתניהו הוא איש הציבור היחיד שאם יזוז במעט מתפקידו הנוכחי, תתאפשר הקמת ממשלה בישראל", פתח כהנא והמשיך, "אם בנט או סער, או ליברמן, או לפיד, או מיכאלי, או סמוטריץ', יעזבו עדיין לא תקום ממשלה.

"לעומת זאת, אם נתניהו יתגמש ניתן יהיה להקים ממשלה ברגע. זה אולי לא צודק ולא פייר אך זה המצב. אחרי שנתיים של סחרור נוראי, הדרך היחידה להקים ממשלה בישראל היא ויתור של נתניהו", טען.

הכתב נימק את דעתו: "בלי נכונות של נתניהו לשחרר את הפקק, לא תוקם ממשלה בעתיד הקרוב או הרחוק. ודאי וודאי שלא תוקם ממשלה לאומית, ובכלל אחת שתהלום את ערכיהם של נתניהו ומצביעיו".

"אישית אני מלווה את נתניהו כבר 25 שנה", שיתף כהנא והמשיך, "בבחירות 1996 עמדתי בצמתים עם תמונותיו. כעיתונאי, מאז שב לראשות ב-2009, כשהכל דיברו על 'בידוד מדיני', אני כתבתי שישראל פורחת".

"וכשביקר בעשרות בירות בעולם - לקול לעגה או התעלמותה של רוב התקשורת - עמדתי אני ותיארתי את עוצמתו. הוא יודע זאת. כך שאיני צריך הטפות", הוסיף.

"לכן בערב יום הולדתה ה-73 של ישראל, המדינה לה הקדיש חייו, צריך לבקש מנתניהו עוד מעשה אחד. למענה. למענו. למעננו", סיכם הכתב המדיני.

חברו לעיתון והכתב הפוליטי שם, 'ישראל היום', יהודה שלזינגר צייץ בתגובה למאמר: "‏‎איזה בלבול אחי היקר. אתה מקבל בהכנעה ובהסכמה חרמות ילדותיים במקום להפנות את הביקורת למי שזונח אידאולוגיות ימין אמיתית.

"אל תכנע לשטיפת המח התקשורתית של הבן כספיתים למיניהם שמוחאים לך כפיים הבוקר", סיכם.

לעומת שלזינגר, העיתונאי בן כספית תמך במאמר: ‏"מאמר מעניין של עיתונאי הגון (שעיתונאי אחר גרם לו עכשיו נזק בלתי הפיך. י.כ)".

בנימין נתניהו בן כספית יהודה שלזינגר כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד