ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סאגת החיסונים

הרב אלון: "קיימת הסתרת אינפורמציה ממוסדת"

הרב יואב אלון שדעתו נשמעה בחריפות נגד החיסונים לנגיף הקורונה, יוצא פעם נוספת בהסבר לתלמידיו מי נגד מי בסאגה המתמשכת. בשיחה מיוחדת שמסר בעיר רחובות אמר כי ישנם כמה זוויות לראות את הדברים, ופירט את ראייתו על הנושא בהרחבה כדרכו | צפו

הרב אלון: "קיימת הסתרת אינפורמציה ממוסדת"
הרב יואב אלון צילום: באדיבות המצלם

דבריו המלאים של הרב אלון בעניין החיסונים נגד נגיף קורונה: נראה לי שיש היום שתי גישות להסתכל על העניינים, גישה ראשונה: ברוך השם התגברנו על הקורונה, החיסונים הצליחו, כולם צדקו, הייתה מגיפה נוראית והתגברנו עליה, כמה טוב שאנחנו היינו הראשונים לקבל את החיסונים, בעולם עדיין משתוללת המגיפה הנוראית, הבעיה להגיע לחסינות עדר יכול להיות שסרבני החיסונים הולכים לקלקל לנו את הכל, הם מסכנים את כולם יכול להיות שנצטרך לחסן את הילדים מגיל 12 בקרוב כדי להגיע לחסינות עדר, ואחר כך גם יותר צעירים, זאת נקודת ראיה אחת. וגם באותה נקודה ראיה: ברוך השם מחלקות הקורונה מתרוקנות.

נקודת הראיה השניה: החיסונים הם סכנה גדולה, יש הסתרת אינפורמציה על הנזקים, הרבה מאוד נפטרו כתוצאה מהחיסונים, ומטשטשים את העובדות ומפעילים לחץ על רופאים לקבוע שזה לא היה מהחיסון, עד שהתחילו החיסונים היו כ-3,000 נפטרים ומאז שהתחילו נוספו עוד למעלה מ-3,000 יש אומרים בגלל התפרצות אלימה או מוטציה, ויש אומרים מהחיסונים, מחלקות הקורונה נסגרות, אך כמה נמצאים במחלקות הלב ובמחלקות אחרות כתוצאה מהחיסונים?, וכמה יהיו חלילה לעתיד לבוא במחלקות הסרטן, וכמה לא יוכלו להביא ילדים לעולם, ומי יודע אם תוך זמן קצר לא תתחיל להכות תופעת ה-ADE, התלויה בנוגדנים.

נשמעות טענות שדווקא באלה שקיבלו את החיסונים אז מערכת החיסון שלהם עכשיו פועלת בצורה מסויימת, וכשיגיעו נגיפים אחרים יכול להיות שהם לא יצליחו להתגבר על זה, מערכת החיסון הטבעית תהיה עדיפה, ואולי דווקא אלה שנשארו עם המערכת הטבעית על ידי חיסון העדר, יצילו את כלל האוכלוסייה.

השאלה הקריטית כאן היא מה אמת ומה שקר, והשאלה הקריטית השנייה מה הקדוש ברוך הוא באמת רוצה מאיתנו, האם הוא העביר אלינו את כל העניין הזה, את כל השנה הקשה הזאת, כדי שנגיד לו תודה שאפשרת לנו לחזור למצב הקודם, ונישאר פחות או יותר עם אותן דרגות רוחניות שבהם היינו. אישית אני סובר שיש להתעמק בטענות שלעניות דעתי הן ברורות וחד משמעיות, שמה שקורה סביבנו זה לא איזה אפיזודה מקרית של פריצת מגיפה וסייעתא דשמיא גדולה שנמצאה לה חיסון, אלא אלו תהליכים זדוניים שתוכננו מראש על ידי גורמים עולמיים מתוך אינטרסים של כסף, שליטה, וכו'.

הראיות לכך לעניות דעתי כל כך ברורות שצריך לעצום את העיניים כדי לא לראותם, מצד אחד בעלי השליטה הללו הצליחו על ידי שליטה בתקשורת ובמשרדי הבריאות בהרבה מדינות לתת לכל הטוענים טענות אלו תווית שם קונספירטור הזוי שקרן ומפיץ 'פייק ניוז' - ידיעות כזב, מספיק לשמוע או לראות בווידאו את כל דיוני אירוע iwant 201 שהתקיימו בסביבות סוכות שלפני המגיפה, זה התקיים באיזה בית מלון בארצות הברית, עם עוד אלפים שמשתתפים בצורה מקוונת וזה היה נראה כמו חזרה גנרלית של ההצגה שהתחילה רק אחרי כמה חודשים, דיברו שם שבוחנים את האפשרות שתפרוץ מגיפה, איך מדברים על זה בתקשורת איך מפעילים את כל הלוגיסטיקה הדרושה, איך מתחילים מיד בייצור חיסונים, בסגרים, נראה לי שמי שיטרח ויאזין להקלטות אלו לא יישארו לו הרבה ספקות האם כל העניין הזה תוכנן מראש.

דרך אגב האירוע הזה היה בין השאר בחסות קרן ביל ומלינדה גייטס, כמו כן מאוד מומלץ לקרוא את מסמך התרחישים senarios של קרן רוקפלר, בו כתבו כבר בשנת 2010 תרחיש דמיוני לכאורה של מגיפה שפורצת בעולם אחרי שנתיים, ואיך נאלצים לעשות סגרים ולפגוע קשות בכלכלה, הגיעו עד כדי רזולוציה של בדיקת טמפרטורה בכניסה לקניונים ומי שמסתכל על זה אומר שבעצם יש כאן אותו תרחיש שיאפשר להם בצורה האופטימלית לבצע את המשימות שלהם: שבירת הכלכלה העולמית, השתלטות שהממשלות תוכלנה להיות יותר טוטליטריות בכל מקום ומקום, כמו כן אפשר להתבונן באותם נבואות כביכול של פאוצי האחראי על ענייני הקורונה בממשל האמריקאי, לגבי פרוץ מגיפה, ותחזיותיו הנבואיות של ביל גייטס, הפטנטים שהוא הוציא בנידון, להסתכל באותו סרטון שיצא בהוליווד לפני שנים שמראה על פרוץ מגיפה, כאילו בדיוק הם הכירו את זה מבפנים ותכננו את זה, מכרז של עובדים בחדרי בידוד בדיוק לתקופה הנכונה שהיה צריך אותם.

כל הדברים האלה שהם מצביעים על תכנון של העניינים הללו משתלבים יפה מאוד עם כל הרעיון מה שנקרא היום 'הסדר העולמי החדש' או האיפוס הגדול כל מיני שמות, זהו רעיון שכבר הולך בשטח של כיבוש ממשל עולמי, צבא עולמי, כלכלה עולמית, חינוך עולמי, שנשלטים על ידי אליטה, שהיא מחליטה מה יקרה, ההתבטאויות של שוואב, אותו איש מארגון הכלכלה-מועצת הכלכלה שיושבת בדאבוס שבשווייץ, ההתבטאויות של צ׳ארלס מבית המלוכה האנגלי שיש לו הרבה צדדים בעניין הזה, ושל ביבי נתניהו שותפם, לגבי חלון ההזדמנויות שנוצר כאן ליצירת הסדר העולמי החדש, שרק לא יפספסו אותו.

כבר זמן רב ידוע על קשר בין קבוצות שונות שבהם הבונים החופשיים, האילומינטי, הcfr - המועצה ליחסי חוץ של ארצות הברית, גורמים באו"ם, בנאס"א, במשרד הבריאות העולמי, ועוד בוותיקן, בבית המלוכה האנגלי.

מיליארדרים שונים כמו רוקפלר רוטשילדים ועוד, כבר זמן רב ידוע על כוונות שלהם בצורה זו או אחרת לתפוס שליטה על העולם, מי שמסתכל על רקורד הפשעים של חברת פייזר במה היא הואשמה בעבר הלא רחוק, במתן שוחד וקנסות של מיליארדי דולרים על שיחוד רופאים בצורה שגרמה למוות ולסיכון הקליינטים שלהם, מי שמכיר את הרקורד של ביל גייטס בקניה שבחסות חיסון האנטי טטנוס הוא הכניס שם חומר בשם hcg שגרם לעקרות לכמיליון נשים, who  היה כאן מקרה כזה, מי שמכיר את who  עצמו ואת העומד בראשו, שהוא בעצם איש של ביל גייטס, שזה בעצם ארגון פשיעה שניפח את המספרים של נפגעי הקורונה, מנע תרופות שעזרו כגון התרופה של דוקטור זלנקו, ותרופות רבות אחרות שהוכחו כיעילות והם מנעו אותם, נתנו הוראה וגם תמריצים לרשום כמעט כל מקרה של פטירה כפטירה מקורונה, היום זה הפוך, היום כמעט כל מקרה זה לא מהחיסון.

איך שביל גייטס בעצם הפך למממן הראשי של ארגון הבריאות העולמי ולחץ עליהם להכריז על מצב של מגיפה כזו שמצדיקה לפי ההוראות הבינלאומיות סגר, הסגרים שלכאורה היו מתוכננים, בכמה מקומות זה הופיע באותו אופן, באותן מילים, באותם סיסמאות, בצורה שהיה ברור לגמרי שהם היו יותר מזיקים מאשר מועילים, פשוט באו לשבור את הכלכלה העולמית, וגרמו להרבה נזקים גם בבריאות, גם בנפש מעבר לנזקים בכלכלה.

כל זה מביא להסתכלות שהמטרה הייתה בעצם השתלטות על העולם, והחיסונים זה שלב בהשתלטות הזאת, המגיפה הופצה באופן זדוני כדי להגיע להשתלטות ולחיסונים, כלומר אולי לא החיסונים זה בשביל לפתור את המגיפה אלא המגיפה זה בשביל לאפשר את החיסונים, מי יודע מה מטרתם האמיתית על ידי החיסונים, אם זה היה רק רווחים כלכליים זה היה טוב, אולי פגיעה ביילודה?  סך הכל זה אג'נדה של ביל גייטס והרבה אחרים לדלל את העולם, אולי זה התערבות בגנום האנושי? פגיעה ב?dna אנחנו לא יודעים, מה שברור שכשרואים מי האנשים, מה הכוונות שלהם, אז מסתכלים לגמרי אחרת על הנושא של החיסונים ולא מעיזים אפילו להתקרב לחיסון.

אמנם הם מציגים את זה בצורה שיש מגיפה נוראית, ועדיף לקבל את החיסון עם כל הסיכונים מאשר למות במגיפה, רק שההסתכלות הזאתי לגמרי לא נכונה, יש מחלה אתם הפצתם אותה, טוב נעזוב את זה, אבל יש אפשרות גם להימנע על ידי הדרכה של הציבור להגיע לרמה נכונה של ויטמין c ויטמין d ואבץ שעוזרים למערכת החיסון.

נדמה לי שבאינדונזיה הוכח שכל אלה או כמעט כל אלה שנפטרו מקורונה אחרי בדיקה שעשו להם התברר שלא היה להם הרמה הנכונה של ויטמין d אז אתה לא מדריך את הבני אדם איך להגביר את החיסון הטבעי שלהם, אתה מונע בזדון תרופות שמצילות, ואז יש תמותה גדולה אז עכשיו בשביל להציל מהתמותה הגדולה הזאת, אתה נותן את האלטרנטיבה של החיסון, זה לא נשמע כל כך הגיוני, ואותם אנשים הם אלה שעושים את הערכה מה עדיף, עדיף הסיכונים של המגיפה? או עדיף הסיכונים של החיסונים, ועליהם אנחנו צריכים לסמוך.

וצריך להכיר את התופעה של רופאים שמאוימים, שמפחדים לפתוח את הפה, הרבה מאלה שדיברו עכשיו כבר מפסיקים לדבר אחרי כל מיני איומים, וצריך להתבונן בכספים שהולכים כאן, יש כאן כספים כבדים ביותר שהולכים לשרת את כל המערכת הזאת.

ונראה לי שזה הניסיון שהקדוש ברוך הוא מציג לפנינו היום, מי שרוצה רואה כאילו החיסון הצליח והוא יכול לחזור לשגרה בעזרת השם, האם זה מה שהקדוש ברוך הוא רוצה? האם כל מה שקרה בשנה האחרונה איננו איתות גדול מהקדוש ברוך הוא, אינו התחלה של תהליך הגאולה? האם אנחנו לא צריכים באמת לחפש מה כן צריך לשנות, ולא איך לחזור לעבר, ואם אכן היה כאן כשל של מערכת גדולי התורה שבהם אנחנו מאמינים, לא של כולם יש כאלה שהמשיכו להתנגד לחיסונים גם אחרי הלחצים הכבדים שהופעלו עליהם, עד היום.

האם אנחנו לא צריכים לבחון מחדש את כל מערכת אמונת חכמים שלנו, מתי זה אמונת חכמים מתי זה אמונת חצרות ועוד ועוד ועוד.

אנשים מאוד רגישים כשאומרים להם שהנושא של אמונת החכמים והמצב היום בשטח טעון בדיקה, אך מאוד יתכן שזה מה שהקדוש ברוך הוא רוצה מאיתנו  ויתכן מאוד שהכתובת קצת כבר הייתה כתובה על הקיר בעבר והתעלמנו ממנה, כמו כן נראה לי שהקדוש ברוך הוא מעוניין שכל אחד ואחד לא יסתפק ויאמר כיון שכל העניינים האלה שכאן דיברנו עליהם כגון הסדר העולמי החדש ועוד ועוד הם נתונים במחלוקת מי אני שיכנס לכך, אבל כיוון שהדברים האלה הם קריטיים עבורנו גם בגשמיות וגם ברוחניות אחרי הכל הציבור החרדי הוא האויב הגדול ביותר של אנשי הסדר העולמי החדש ולא כאן המקום להרחיב אז נראה לי יש מקום שעל כל אחד ואחד כן מוטלת המשימה לבוא ולברר את הדברים האלה כדי לקרב אותנו לעשות את רצונו של הקדוש ברוך הוא על פי האמת, והשם יעזור לנו שבמהרה נזכה לגאולה השלמה, כל טוב.

 

חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד