י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חלל בלב

יום הזיכרון | אלפי מתנדבים חרדים ינציחו את הנופלים

עמותת 'חלל בלב' בשיתוף ארגוני חירום וסיוע חרדים חילקה אלפי ערכות הנצחה למתנדבים לקראת יום הזיכרון | כל הפרטים

יום הזיכרון | אלפי מתנדבים חרדים ינציחו את הנופלים
חלל בלב צילום: באדיבות המצלם

ביום הזיכרון מקיימת עמותת חלל בלב את מיזם "עושים טוב לזכרם" במסגרתו מקדישים אזרחי ישראל מעשים טובים לזכרם של חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. המיזם הינו מיזם טכנולוגי תקדימי וראשון מסוגו, מיזם חברתי, שמטרתו לעודד עשיית מעשים טובים למען הנצחת זכרם של חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

המיזם נועד לחמם את ליבם של המשפחות השכולות ועם ישראל כולו ולהעלות את מודעות ההנצחה ברשתות החברתיות בדגש על חינוך זיכרון ומורשת לדור העתיד. במיזם נוטלים חלק מאות אלפי אנשים מכל רחבי הארץ והעולם ששובצו באמצעות אתר ייחודי על כל שם של חלל ו/או נפגע פעולות איבה.

המטרה היא למלא את הלב הווירטואלי ע"י שיבוץ של מעשה טוב ייחודי של כל אחד ואחת - מעשה שיוקדש לכל חלל בצורה אישית – כך שבסופו של דבר יצליחו למלא את החלל בלב.

השנה הצטרפו ליוזמה גם ארגוני חירום וסיוע חרדים, ביניהם: רפואה ושמחה, איחוד הצלה, זק"א, בלב אחד, שלווה, רחשי לב וארגון חברים. במסגרת השת"פ בין הארגונים לחלל בלב חולקו אלפי ערכות הנצחה למתנדבים שיקדישו מעשה טוב או יותר לזכרם של חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

בארגון חלל בלב קוראים לכלל הציבור להירתם ולקחת חלק במיזם "ובכך לפעול לזכרם ולזכותם של הנופלים, וכן לחזק את המשפחות השכולות".

לאתר המיזם ?? חלל בלב


 

 

יום הזיכרון חלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד