י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הורידו מסכות והשתכרו

"זה מביש" • ישראלים התפרעו בטיסה ונעצרו

כמה ישראלים שתו אלכוהול, עמדו ללא רשות, הורידו מסיכות והתפרעו במטוס של חברה גרמנית - ונעצרו מיד עם הנחיתה בפרנקפורט על ידי המשטרה הגרמנית | עד ראיה: "הם היו מגעילים, שום דבר לא עזר"

"זה מביש" • ישראלים התפרעו בטיסה ונעצרו
pixabay

למרות הבקשות מצד צוות הטיסה, ששה ישראלים התפרעו היום (שלישי) במטוס של חברת 'לופטהנזה' הגרמנית, בטיסה שהמריאה מנמל התעופה בן גוריון לעבר פרנקפורט שבגרמניה.

על פי הפרסום, של כתב 'ynet' איתי בלומנטל, הששה הסירו את המסכות זמן קצר לאחר ההמראה, ועמדו במעברים למרות התקנות, תוך כדי שהם מקללים בעברית את הדיילים, שמזהירים את השישה.

עוד לפי ההמראה, החבורה הספיקה לקנות אלכוהול בדיוטי פרי, והם החלו לשתות ממנו במהלך הטיסה. עם הנחיתה, צוות המטוס הזעיק משטרה לשדה התעופה, שעצרה את השישה בשנות ה-20 לחייהם.

נועם, אחת הנוסעות על המטוס, סיפרה: "לאורך כל הטיסה הם הורידו מסכות, עמדו למרות שביקשו מהם כמה פעמים להתיישב גם בכריזה וגם פנים מול פנים. באיזשהו שלב הם פתחו בקבוק אלכוהול והתחילו להרים שוטים".

"שום דבר לא עזר. לפני הנחיתה הטייס כרז לכולם להישאר במקום כי עולים שוטרים ואז הם החלו לקלל את הדיילים בעברית ולהמשיך להשתולל. הם היו מגעילים, זה היה מאוד חריג ומביש", הוסיפה.

לופטהנזה מסרה בתגובה ל-ynet: "החברה מאשרת כי בטיסתה LH691 ב-13 באפריל 2021 מתל אביב לפרנקפורט, גילתה קבוצה של שישה נוסעים התנהגות פרועה במהלך הטיסה. הם לא כיבדו את החובה לשאת מסכה, התכנסו במעבר ולא כיבדו את המרחק המינימלי וצרכו משקאות אלכוהוליים שהביאו לעצמם".

"למרות שהצוות חזר בפניהם שוב ושוב על הנהלים הם המשיכו להתנהג בצורה הזאת עד להגעה לפרנקפורט. אפילו אזהרה בכתב לא הרתיעה את הנוסעים הללו. כתוצאה מכך הודיע צוות לופטהנזה למשטרת הפדרלית הגרמנית, שלקחה את השישה לחקירה לאחר הגעתם לפרנקפורט. בטיחות וביטחון הטיסה נמצאים בעדיפות הגבוהה ביותר בלופטהנזה", סיכמו.

לופטהנזה התפרעות בטיסה ישראלים עצורים פרנקפורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד