כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מעקב 'בחדרי'

נמנע חילול שבת המוני: הצעדה תיערך באסרו חג

'בחדרי חרדים' הסב את תשומת לב ממלא מקום ראה"ע פתח תקווה מטעם ש"ס כי באחד מאגפי העירייה מתכננים לקיים בעוד מספר שבועות צעדה והפנינג המוני ביום השבת. לאחר התערבותו הוזזה הצעדה לאסרו חג של שבועות | רב העיר שיגר מכתב תודה לראש העיר וממלא מקומו

נמנע חילול שבת המוני: הצעדה תיערך באסרו חג
בנין עיריית פתח תקוה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בסוף השבוע האחרון עלה פרסום באתר עיריית פתח תקווה כי האחראים על המתנ"סים בעיר - 'מקפת' ואגף הספורט בעירייה מתעתדים בעוד מספר שבועות לערוך בשבת קודש אירוע פריצת סטטוס קוו של חילול שבת המוני ובמימון העירייה.

'בחדרי חרדים' הסב את תשומת לבו של של ממלא מקום ראש העיר העיר מטעם סיעת ש"ס אליהו גינת, כי מדובר בפריצת הסטטוס קוו בחסות העירייה ובמימון כספי המיסים. אירוע שמתוכנן שבועות ארוכים מראש ליום השבת קודש.

אתמול (שני) בישר גינת ל'בחדרי חרדים' כי האירוע הוזז מיום השבת. "לגבי צעדת פ"ת שהייתה אמורה להתקיים ב1.5.21 יום שבת, בעקבות בקשת חלק מהמשפחות השכולות, פניתי לראש העיר רמי גרינברג אשר הנחה את אגף הספורט לבחון בחיוב את הבקשה. ואכן, התאריך שונה
ל- 18.5.21 יום שלישי, אסרו חג שבועות, באותן השעות 08:00 – 14:00. הצעדה תיקרא בשמה הקודם צעדת אסון הבונים" סיכם גינת בסיפוק.

גורמי אופוזיציה בעיר ניסו לנכס לגורמים אחרים בעיר את הוזזת הצעדה, אך במכתב מיוחד ששיגר היום רב העיר הרב מיכה הלוי למ"מ ראש העיר אליהו גינת ולראש העיר רמי גרינברג הוא הרעיף עליהם דברי ברכה ובכך סיכל את ניסיונות האופזוציה לנכס את הפתרון הענין ועל הדרך לגרום למדון ומריבה. בפתח דבריו כתב: "לכבוד הרב אליהו גינת הי"ו, יו"ר תנועת ש"ס בעירנו ומ"מ ראש העיר. אחר דרישת שלומו הטוב".

"יישר כח גדול על עבודתך ברגישות וביעילות להעתיק את צעדת פתח תקווה משבת ליום חול. קידשת שם שמיים ומנעת חילול שבת של רבים בפרהסיא. מסור נא את הערכתי לראש העיר עו"ד רמי גרינברג" ביקש הרב הלוי.

"נמשיך יחדיו בשיתוף פעולה להוסיף קדושה בעירנו, קדושת התורה השבת והצניעות" סיכם הרב, וחתם: "בברכת התורה, מיכה הלוי".

פתח תקווה חילול שבת אליהו גינת הרב מיכה הלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד