י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תוך שעות

תקיפת הכבאים בביתר עילית: קטין עוכב לחקירה

תוך מספר שעות מאז התקרית, עצרה הבוקר המשטרה קטין בחשד שהיה מעורב בתקיפת לוחמי האש אתמול בביתר עילית | בשעה שאלו כיבו שריפה ברחוב רבי עקיבא בעיר, החלו ילדים להשליך לעברם אבנים וחפצים | הקטין מחקר ושוחרר בתנאים מגבילים

תקיפת הכבאים בביתר עילית: קטין עוכב לחקירה
כבאי בפעולה. אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה עיכבה הבוקר (שלישי) קטין בחשד לתקיפת לוחמי האש אתמול (שני) בעיר ביתר עילית, בעת שעסקו בכיבוי שריפת קוצים בשטח פתוח בעיר. הוא נחקר ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים'. מספר לוחמי אש מתחנת ביתר עילית, שהגיעו לכיבוי שריפה ברחוב רבי עקיבא בעיר, הותקפו באבנים וחפצים שהושלכו לעברם תוך כדי פעולות הכיבוי על ידי ילדים. "מדובר באירוע חמור מאוד, שעשוי להסתיים בפגיעה בחיי אדם" - אמר אמש גורם בכבאות והצלה.

במשטרה ציינו, כח בפעילות מהירה ומקצועית של שוטרי וחוקרי תחנת עציון, אותר הבוקר חשוד קטין שעוכב לחקירה ובסיומה שוחרר בתנאים. במשטרה הוסיפו כי החקירה בנושא נמשכת.

מהמהשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה התנהגות פסולה זו ונפעל לאיתורם ותפיסתם של החשודים הנוספים במעשה, כמו גם אחרים הפוגעים בכוחות הביטחון הפועלים לשמירה על ביטחונם ושלומם של התושבים".

"מטרתנו היא הצלת חיים, נפש ורכוש", אמר אתמול סגן טפסר תמיר ארז, מפקד תחנה אזורית יהודה. "לוחמי האש הנמצאים בביתר עלית מוכנים לתת כל מענה הנדרש לטובת התושבים. אני מוקיע את התנהגות הילדים, לא יתכן כי לוחמי אש הפועלים בעיר יחששו בהגיעם לתת מענה מציל חיים!"

מעצר קטין תקיפת כבאים ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד