ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עשר שעות במצטבר

התיקים שהציע נתניהו לבנט והאיום של לפיד

ראש הממשלה נפגש בפעם הרביעית מאז הבחירות עם יו"ר 'ימינה' | הגורמים המעורים טוענים: "נרשמה התקדמות בין הצדדים" | בנוסף, נתניהו הציע לבנט את התיקים בהם מחזיקים 'כחול לבן' | לפיד חזר מחו"ל זועם על בנט שרוקד על שתי החתונות

התיקים שהציע נתניהו לבנט והאיום של לפיד
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט נפגשו בצהריים (שלישי), זו הפעם הרביעית מאז הבחירות ובסך הכל במצטבר, נפגשו השניים למעלה מעשר שעות. 

על פי הדיווח ב'גלובס' נתניהו הציע לבנט ולחברי סיעתו את התיקים שבהם מחזיקה סיעת 'כחול לבן', את תיקי החוץ, הביטחון והתרבות בעוד תיקי המשפטים והתקשורת יישארו בידי 'הליכוד'. בנוסף, השנים שוחחו במהלך שיחותיהם הקודמות, על סוגיית השיריונים במפלגת השלטון.

בתוך כך, גורמים המוערים בפגישה, טוענים כי הפגישה הייתה ברוח טובה. "הפגישה היתה חיובית, נרשמה התקדמות בין הצדדים", צוטטו הגורמים ב'חדשות 12'. בפגישה נכחו בנוסף לשני האישים, מיכאל ראבלו ויעקב אטרקצ'י מצד נתניהו וטל גן צבי ושלום שלמה מצד בנט.

בינתיים, יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד שב מחו"ל והוא עמד בקשר עם בנט גם משם. כך מדווחת דפנה ליאל ב'חדשות 12' ומוסיפה כי בצל ההתחממות עם הליכוד, 'יש עתיד' העבירו אזהרה ל'ימינה' כי אם בנט יתקדם עם נתניהו, כל מה שהצענו יימחק. הם כועסים על כך שבנט רוקד על שתי חתונות.

נזכיר כי אתמול (שני) נשא יו"ר 'ימינה' בנט נאום בפתח ישיבת סיעתו, ושם הצהיר לראשונה כי נתניהו יכול לספור את אצבעות מפלגתו לממשלת ימין, במידה ויצליח להקים אחת כזו.

"'ימינה' הינה והייתה שותפה במאמץ להקים ממשלת ימין יציבה וטובה", טען בנט והמשיך, "בפגישות שלנו אמרתי למר נתניהו, ואני אומר גם פה, ש'הליכוד' יכול לספור את אצבעות סיעת 'ימינה' לטובת הקמת ממשלה ימנית".

"אנחנו נפעל בכל הכוח למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לא מעט דרכים ורעיונות יצירתיים בשביל להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להתחיל לעבוד", הוסיף.

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד