י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסון קשה

שבועיים לאחר יום הולדתו ה-21: איתמר נהרג בתאונה בירושלים

איתמר הילמן ז"ל, בן 21, תושב שכונת גני הדר בפתח תקווה, הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הערב ברחוב יפו בירושלים | בני משפחת וחבריו סירבו לקבל את הבשורה המרה: "היה בחור עם לב זהב, קשה להאמין שהוא איננו" | הלוויתו תתקיים  היום בבית העלמין ירקון

שבועיים לאחר יום הולדתו ה-21: איתמר נהרג בתאונה בירושלים
איתמר הילמן ז"ל/זירת התאונה צילום: מתוך פייסבוק/איחוד הצלה

בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים נקבע מותו של הבחור איתמר הילמן ז"ל, בן 21, תושב שכונת גני הדר בפתח תקווה, שנפצע אנושות בתאונת הדרכים שאירעה מוקדם יותר הערב (שלישי) ברחוב יפו בבירה. בני משפחתו וחבריו קיבלו בהלם את הבשורה הקשה.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', סמוך לשעה 20:00 בערב התרחשה תאונת דרכים קשה ברחוב יפו בעיר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, טיפלו בשני פצועים - רוכב האופנוע כבן 21 שנפצע באורח אנוש וגבר נוסף, הולך רגל כבן 47 במצב בינוני עם חבלות שסובל מחבלות בראשו. בהמשך, כאמור, נקבע מותו של הפצוע האנוש בבית החולים.

"הוא היה בחור עם לב זהב", אומר אחד מחבריו ל'בחדרי חרדים', היה אהוב על כל חבריו. אנחנו עדיין מסרבים לעכל את הבשורה הקשה". איתמר הלמן ז"ל, הוא בנו של מתנדב זק"א שלמה הילמן שיבלח"ט - הידוע במעשי החסד הרבים בעיר פתח תקווה.

איתמר הילמן ז"ל, נולד לאביו ר' שלמה ולאמו מרת חיה ציפורה יבדלחט"א ביום י"ג ניסן תש"ס. לפני שבועיים הוא חגג יום הולדתו ה-21. בשנים האחרונות למד בישיבת 'שער התלמוד' בשכונת קרית הרצוג בבני ברק. הלוויתו תתקיים מחר (רביעי) בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון, שער פתח תקווה.

זירת התאונה. צילום: דוברות זק"א.

מארגון זק"א, בו מתנדב אביו נמסר כי "המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן - צוות 410, בפטירתו הטראגית של בנו איתמר ז"ל בתאונה. במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער".

צבי יורוביץ ומשה חמד, מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה הקשה סיפרו: "כשהגענו למקום, רוכב האופנוע שכב בסמוך לכלי כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. צוותי מד"א פינויו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, שמריהו ירט, סיפר לאחר התאונה: "שני הפצועים שכבו על הכביש, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הולך רגל, גבר בן 47 שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים תוך המשך טיפול."

הרוג תאונת אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד