ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
האסלאם באירופה

גרמניה: פליט סורי שהפך לתומך דאעש עומד לדין

פליט סורי שהפך לתומך דאעש עומד לדין לאחר שדקר למוות גבר גרמני ופצע קשה אדם נוסף, מכיוון שהם "עברו על חוקי האיסלאם"

גרמניה: פליט סורי שהפך לתומך דאעש עומד לדין
דאעש נשבעים אמונים בסיני צילום: צילום מסך

פליט סורי בגרמניה שדקר למוות אדם אחד ופצע את חברו קשה עומד למשפט. האיש, שזוהה רק כעבדאללה בן 21, מואשם בעבירה אחת של רצח על כך שדקר למוות את התייר תומאס ל. ברחובות דרזדן באוקטובר שנה שעברה.

הוא עומד גם בפני אישום לניסיון רצח בגין תקיפת אדם נוסף, אוליבר ל. בן 53 בסכין, אך לא הצליח להרוג אותו. עבדאללה כבר הודה בביצוע הפיגוע - ואמר לפסיכולוג של בית המשפט כי החרטה היחידה שיש לו, היא שהוא לא הצליח להרוג את שני הגברים.

התובעים הפדרליים טוענים כי הנאשם השתמש בסכיני מטבח כדי לתקוף את שני הגברים בשנות ה-50 לחייהם מאחור, הגבר בן ה-21 נעצר כשלושה שבועות לאחר הפשע ונמצא במעצר מאז. הנאשם שוחרר מהכלא חודש לפני הפיגוע לאחר שריצה עונש מאסר של שלוש שנים בגין הפצת חומר על המדינה האסלאמית דאעש, הוא גם תקף שומר בכלא בעת שריצה את עונשו.

התובעים טענו כי הנאשם, יליד חלב שבסוריה, הגיע לגרמניה כפליט בשנת 2015 כקטין ללא ליווי, תכנן לבצע פיגוע נוסף שפרטיו לא פורסמו. באוקטובר האחרון נחשף כי המחבל הסורי של דאעש, קיבל מעמד של פליט במאי 2016, והודה שהוא רצה לכרות את לשונם של הנוצרים.

בעודו חי במקלט לפליטים, החל המחבל לגייס תומכים לדאעש ואיים על נוצרים, כך דיווח ה'בילד' הגרמני. הוא כתב לנוצרי שהכיר, "אני אשחט אותך היום. יש לך פה גדול ואני אחתוך לך את הלשון, נוצרי שכמוך".

דאעש פליטים מסוריה רצח בגרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד