ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

קרוקס – סיפור ההצלחה גם במגזר החרדי

נעלי הקרוקס שכבשו את העולם הפכו גם ללהיט במגזר החרדי• מהו סוד ההצלחה של הנעל המפורסמת? מאיזה חומר היא עשויה? ואילו נעליים הכי מבוקשות במגזר החרדי? • כל התשובות לשאלות

קרוקס – סיפור ההצלחה גם במגזר החרדי



בשנת 2002 התקיימה בדרום ארה"ב אחת מתצוגות היאכטות האופייניות לאזור. אירחה אותה עיר נמל בשם פורט לודורדייל. במהלך התצוגה חשפה חברה חדשה בשם 'קרוקס' מוצר הנעלה חדש ליאכטות תחת שם הדגם "Beach".

הנעל כבשה את ליבם של באי התערוכה, בעיקר בזכות משקלה הקל (170 גרם!), צבעוניותה, העובדה שהיא צפה על פני המים, לא משאירה עקבות ומעל לכל העובדה שהיא נוחה במיוחד. כל 200 הזוגות הראשונים נחטפו כמו לחמניות, מה שנתן את אות הפתיחה לעידן חדש של נוחות עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם כולו. הכול אודות לחומר מהפכני בשם "קרוסלייט"!



אז מה זה בעצם החומר הזה?

קודם כל הרכבו של החומר 'קרוסלייט' הוא סוד מסחרי הידוע למספר מצומצם של אנשים בעולם (בדומה לקוקה קולה). לחומר יתרונות רבים, החל מהעובדה הפשוטה שהחומר עשוי מתאים סגורים - דבר אשר לא מאפשר לבקטריות להתפתח בתוכו ולייצר ריח רע גם לאחר עמידה או הליכה ממושכת בתנאי מזג אוויר שונים ולאורך זמן, תכונה זו כמובן לא מונעת התפתחות בקטריות על חומרים אחרים הבאים במגע עם הקרוסלייט, או בשכבה שמתפתחת על גבי החומר אך עדיין מאפשר ניקוי פשוט וקל בעזרת סבון ומים (ואפילו אקונומיקה למחמירים). החומר מתייבש במהירות, מבודד מחום / קור וכמובן קל משקל במיוחד.

בכל פעם שאנו הולכים, עומדים או אפילו רק יושבים, אנו מפעילים לחצים גדולים על השרירים שלנו. חומר ה'קרוסלייט' מוריד לחץ מכפות הרגליים, הברכיים, המותנים ואזור הגב התחתון ומוכח ע"י U.S. Ergonomics כמפחית את עייפות השרירים בלמעלה מ- 60% ביחס לעמידה יחפה!



מעל 150 דגמים במגוון צבעים וצורות

מגוון דגמי הנעליים של קרוקס שהתחיל עם דגם הביץ' בשנת 2002 מגיע היום למעל 150 דגמים שונים שלכולם דבר אחד במשותף – חומר הקרוסלייט. בכל דגמי קרוקס גם אלו העשויים מבד או עור תמיד ישולב חומר הקרוסלייט במקום בו דורכת הרגל (מדרך הנעל), מה שמבטיח שתכונות הנוחות של קרוקס ישמרו.

כמות הדגמים הרבה פתחה אפשרויות נוספות לאנשים רבים כגון רופאים (כולל אחיות ומנתחים), גננים, עובדי מטבח (מהשף ועד לשוטף הכלים), חולי סכרת ואנשים עם בעיות לחץ דם, מאבטחים, מוכרים וכן הלאה וכן הלאה.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של סגנונות בדגמי קרוקס, החל מהדגם הקלאסי "ההוא עם החורים" שכולם מכירים, דגמי נשים עם עקב או בסגנון "בלרינה" , נעלי גברים בשילוב עור ובד ועד דגמי נעלי ילדים.




crocs lock - חדשנות עולמית

לאחרונה, יצאה קרוקס עם סדרת נעלי עבודה אשר המייחד אותם זו סוליה חדשנית למניעת החלקה בשם ™crocs lock. נוחות, משקל, פרקטיות וסטייל הם בדרך כלל הגורמים אשר אנשים העובדים משמרות ארוכות על הרגלים דורשים מהנעלים שלהם. סדרת דגמי העבודה קולעת בדיוק לגורמים אלו.

החומר הייחודי בצירוף חדשנות מתמדת המביאה לנו דגמים ומוצרים חדשים כל הזמן – זהו סוד הצלחתה של קרוקס.

היום, ניתן למצוא את מוצרי 'קרוקס' בכל רחבי העולם כאשר במקביל ממשיכה החברה בפיתוח הולך וגובר של קו המוצרים.



יבואני crocs בישראל

מי שמביא את המותג ™Crocs לישראל היא חברת 'קולנוע חדש בע"מ' שהיא המפיצה הבלעדית של המוצרים בארץ וגם יבואנית של כמה מותגים נוספים כגון בלנסטון-המגף האוסטרלי , כובעי Barmah, חברת כפכפי האצבע האמריקאית Ocean Minded, נעלי GLAGLA, גרבי Happy Socks ועוד.

במהלך השנתיים האחרונות פתחה החברה את רשת חנויות קרוקס אשר מונה כיום כבר 36 סניפים בכל רחבי הארץ מראש פינה ועד אילת. בחנויות הרשת ניתן למצוא את מרבית הדגמים (המגוון משתנה מעונה לעונה) ובחנויות העודפים ניתן לרכוש ממגוון המבצעים של החברה.הגיוון של נעלי הקרוקס בא לידי ביטוי גם בעיצוב סניפי הרשת, סניפי קרוקס מאופיינים בצבעוניות רבה ובשילוב תאורה ייחודית.

רוצים מידע על מיקומי הסניפים? התקשרו למספר הטלפון של רשת חנויות קרוקס 1-599-591-591
או הקליקו כאן לרשימת הסניפים המלאה.



ואילו נעלי crocs אוהבים במגזר החרדי?

מחברת קולנוע חדש בע"מ, נמסר כי מוצרי 'קרוקס' נמכרים במגזר החרדי בצורה מרשימה כשהדגמים המובילים אצל הגברים הם ביץ', יוקון , ביסטרו, קרוקבנד ועוד. בנוסף שני דגמים שהגיעו לאחרונה לארץ שכבר נראים כמו נעליים קלאסיות - אמרטו, ובריסטה . הצבעים האהובים על הגברים במגזר החרדי הם הצבעים הכהים – שחור,כחול נייבי, חימר ושוקולד.

אצל נשות המגזר החרדי הדגמים האהובים הם מקול, מקול חורף , פטרה, ספרון, ג'ינג'ר, מלינדי, אוליביה ועוד. הצבעים החזקים אצל הנשים - שחור, זהב, שוקולד, חימר, ורוד ממתק, לבן, פנינה, ומסטיק.

אז רגע לפני שאתם אורזים מזוודה ויוצאים לחופשת הקיץ שלכם, אם גם אתם רוצים ליהנות מחופשה אוורירית, נעימה ונוחה במיוחד, כנסו לאתר של קרוקס, ודפדפו בין מגוון הדגמים הגדול.
האתר קל ונוח מאוד לשימוש , ניתן לקנות בו את כל מגוון נעלי קרוקס הקיימים כיום במלאי החברה כולל דגמים רבים שלא מוצגים בחנויות וכולל מבצעים רבים במחירים מפתיעים! בנוסף ניתן לשלוח דרך האתר פניות אל החברה ולקבל תשובות מהירות וענייניות.

בנוסף לחנויות רשת קרוקס שבהם ניתן למצוא את המגוון הגדול ביותר של הדגמים, נמכרים מוצרי החברה גם במגוון גדול של חנויות נעליים ברחבי הארץ כולל במגזר החרדי וביניהם:

נעלי גפס קלאסיק – פלורשיים (פתח תקוה 16, ירושלים 02-5002637)

נעלי טריפי (יחזקאל 6, ירושלים 02-5000811)

יו אס אר (אהרונוביץ 12, בני ברק 03-6180946 )

נעלי כריזמה (מלכי ישראל 26, ירושלים 02-5379693)

נעלי מתאים לי (יחזקאל 3, ירושלים 02-5374374)

סופר נעל (נחל ניצנים 5, רמת בית שמש 02-9924399)

קישורים:
אתר קרוקס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד