ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מעמד לישועה ופרנסה

היום יציינו המוני בית ישראל תשעים ושש שנים לפטירת ר' ישעיה מקרעסטיר

היום המוני בית ישראל יציינו את יום היארצייט של מופת הדור הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א * בהוראת גדולי ישראל שליט''א יתקיים היום מעמד תפילה המוני לישועה ופרנסה ע"י מפעלות הצדיק 'ברכת ישעיה'* אלפים כבר הבטיחו את מקומם בספר הפרנסה ספרו של הצדיק המכיל אלפי סיפורי ישועה * ההרשמה לספר הפרנסה נסגרת כבר

היום יציינו המוני בית ישראל תשעים ושש שנים לפטירת ר' ישעיה מקרעסטיר
הציון הקדוש צילום: מפעלות הצדיק 'ברכת ישעיה'

היום יציינו המוני בית ישראל את יום היארצייט לציון שנת ה-96 להסתלקותו לשמי רום, של מי שנתפרסם ברחבי העולם היהודי כמופת הדור ומחולל ישועות נשגבות, הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א.

לחצו כאן כדי לזכות בסגולות הנוראיות של היום המסוגל>>>

דיוקנו של הצדיק תלוי בבתיהם של רבים מיראי שם, שיודעים את כוחו לפעול ישועות, כוח שנתפרסם בעולם עוד בחיי חיותו של הצדיק והתרחב לאחר פטירתו, עם עדויות של גדולי ישראל על הכוח של הצדיק לפעול דברים שמעל דרך הטבע.

בהוראת גדולי ישראל לאור המצב הקשה שעבר על עם ישראל בשנה האחרונה, יתקיים מעמד תפילה כביר ונורא הוד, המסוגל לישועה ולפרנסה כל אחד ואחד לפי עניינו. המעמד יתקיים על ידי על ידי מפעולות החסד 'ברכת ישעיה' הממשיכים את מסורת החסד של הצדיק, שהיה עושה ומעשה בהכנסת אורחים וצדקה לעניים ולנצרכים.

במעמד התפילה בראשות רבני מפעלות החסד יבואו הרבנים – אלו שהצדיק אמר שלהם ימשיך כח ישועה - אל מול פני הקודש עם שמות השותפים, באמרם לפני הצדיק: אלו שותפך המסייעים בהמשכת מעשי חסדך, המשך להם ישועות בפרנסה ברווח, בהצלחה וברכה, בנחת, בבריאות השלימה, ובכל הישועות הנצרכות להם, כפי שפעלת בחייך וכפי שהבטחת' כי העומדים לימין מפעלות הצדיק 'ברכת ישעיה' זוכים להמשיך את עשייתו הגדולה של הצדיק בתמיכה במשפחות לומדי תורה עניים שאין הפרוטה מצויה בכיסם וזוכים בישועת הצדיק.

המונים פונים כל הזמן ומבקשים להיות שותפים  עם מפעלות הצדיק ולהיכנס לספר הפרנסה של הצדיק , הצדיק שבחייו עסק תדיר בהשפעת מזוני רויחי ליהודים ועליו העידו גדולי הדור הקודם זי''ע לאמור ש'מפתח הפרנסה נמסר בידו', ובכך לזכות לשפע מחודש ומבורך ולכל ההשפעות. אלפים כבר נרשמו והבטיחו את מקומם בספר הפרנסה. ב'ברכת ישעיה' מציינים, כי ניתן עדיין להירשם בספר הפרנסה, עד היום בשעה 18:00

לחצו כאן כדי לזכות בסגולות הנוראיות של היום המסוגל>>>

ספר הפרנסה-ספרו של צדיק, מכיל המוני עדויות וסיפורים מפעימים של אנשים שזכו ונושעו בזכותו בישועות מעל לדרך הטבע, בזכות הצדיק.  ההזדמנות הנפלאה והמיוחדת, לפתוח דף חדש בפרנסה, דף חדש בהצלחה, דף חדש בחינוך הבנים, דף חדש בנחת בשלום בית וכל אחד ואחד לפי  הצורך האישי שלו או של משפחתו וקרוביו ומכריו.

זכות הרישום בספר הפרנסה, עומדת לשותפים  עם מפעלות החסד של הצדיק 'ברכת ישעיה' הממשיכים את מורשת הצדקה והנתינה של הצדיק, וזוכים לשפע הברכות של הצדיק. 'ברכת ישעיה' שהוקם כהמשך למורשתו וצוואתו של הצדיק הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, ממשיך את מורשתו הרוחנית ומקיים את צוואתו: 'עשית חסד בשלמות', נתינה בצנעה ובאופן המכבד את המקבל והנצרך.

הרה"ק מקרעסטיר שנודע בצדקת חסדיו, ובנתינתו האינסופית לכל אדם ששם ישראל נקרא עליו, נודע גם בזכות כוח ישועתו ושפע פרנסה שהשפיע למסתופפים בצילו, ב'ברכת ישעיה' דבקו בפועלי הצדיק ובדרכיו, זכות הצדיק עומדת להם ורבים מן התומכים והמחזיקים במפעלות החסד המתבצעות ע"י ברכת ישעיה רואים ישועות מעל לדרך הטבע בפרנסה, שמירה והצלחה

כל התורמים והמסייעים, יזכו שישלח לביתם ישלח הקמיע המיוחד של הצדיק עם מפתח הפרנסה – מפתח הזהב. ויקבלו יצירת מופת עם מראות הוד הדר הקודש הכולל את מקומות הסגולה של קרעסטיר, ורבים כבר הביאו ברכה זו לביתם.

לחצו כאן כדי לזכות בסגולות הנוראיות של היום המסוגל>>>

קרעסטיר קרעסטירר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד