י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תיעוד קשה

בושה וחרפה: קיצוניים שרפו פרחים שהונחו על קברי החללים הי"ד

הרס וחילול זרים שהונחו על קברי חללי צה"ל: מספר קיצוניים הגיעו בליל יום הזיכרון לקברותיהם של החללים והשחיתו את זרי הפרחים שהונחו במקום ע"י משפחות הנרצחים | כפי הנראה מדובר באותם שחיללו קברים נוספים בהר המנוחות | נפתחה חקירה במטרה לעלות על עקבותיהם

בושה וחרפה: קיצוניים שרפו פרחים שהונחו על קברי החללים הי"ד
שריפת הזרים צילום: ישראל קרויס

מספר קיצוניים הגיעו בליל יום הזיכרון למקום מנוחתם של חללי צה"ל להר המנוחות בירושלים, אספו את זרי הפרחים שהונחו על המצבות על ידי המשפחות השכולות והציתו אותם.

תיעוד ההצתה שהופץ בשעה האחרונה גורר גינויים חריפים. המשטרה פתחה בחקירת במקרה החמור ומחפשת בשעות אלו את החשודים במעשה. משפחות שכולות שהגיעו למקום הזדעזעו למראה הפרחים השרופים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה הבוקר בעקבות סרטון בו ניתן לראות שריפת דגלונים וזרים. חוקרי המשטרה עושים מאמצים גלויים וסמויים על מנת להגיע אל החשודים במעשה".

ראש הממשלה והרמטכ"ל הגיבו לשריפת הדגלים והזרים. הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי אמר, כי מדובר באירוע חמור ומביש, המבטא פגיעה במגיני המדינה ובערכיה: "צה״ל מחזק את המשפחות השכולות ומוקיע התנהגות בזויה ומקוממת זו וסמוך ובטוח כי משטרת ישראל תמצה את הדין עם מבצעי המעשה הנפשע".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "נעשה מעשה מזעזע של חילול כבוד הנופלים שבזכותם כולנו חיים כאן. אני מגנה בתוקף את המעשה הברברי ואני מצפה מהגורמים המוסמכים למצות את הדין עם האחראים במהירות האפשרית", אמר נתניהו.

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) מסר בתגובה: "מדובר בקומץ פרובוקטורים חסרי לב ודורשי תשומת לב, שעושים הכל כדי לנסות לייצר חיכוכים ומתיחויות מתגרות מול הציבור הכללי במדינה, מעשיהם הפסולים הראויים לכל גינוי הפקיעו מהם מזמן את התואר 'חרדים', הם לא ראויים לו".

קיצוניים הר המנוחות חללי צה''ל השחתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד