ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מבצע קיץ ב'שפע שוק' - כרטיסי כניסה חינם לאשקלונה

במסגרת המבצע ייהנו הלקוחות חברי המועדון שיקנו בסך 150 שקלים ממגוון המותגים המשתתפים במבצע, משוברי זכאות ל'שפע כיף' חווית הקיץ המפתיעה בפארק המים אשקלונה

מבצע קיץ ב'שפע שוק' - כרטיסי כניסה חינם לאשקלונה

רשת 'שפע שוק' מפתיעה עם מבצע קיץ מרענן ותוסס לחברי המועדון: קונים ונכנסים חינם לימי 'שפע כיף' – ימי הכיף הבלעדיים של 'שפע שוק' בפארק המים 'אשקלונה'! עם פתיחת עונת הנופש והטיולים מפתיעה רשת 'שפע שוק' הגדולה, הוותיקה והמובילה במגזר החרדי עם מבצע קיץ ענק ובלעדי שטרם נראה עד כה בציבור החרדי לחברי מועדון הלקוחות של הרשת. במסגרת המבצע שיחל השבוע ייהנו הלקוחות חברי המועדון שיקנו בסך 150 שקלים ממגוון המותגים המשתתפים במבצע, משוברי זכאות ל 'שפע כיף' חווית הקיץ המפתיעה של 'שפע שוק' בפארק המים אשקלונה.

פארק המים אשקלונה - מהגדולים והמובילים את ענף פארקי המים האתגריים בישראל, ייסגר במיוחד במשך ימי ה 'שפע כיף', ויציע אינסוף של אטרקציות. החל מחוויית פעילות במתקני הפארק, הכוללים מגלשות קמיקאזה, מגלשות סללום, בריכת שחייה אולימפית, בריכת לגונה ובועת סנפלינג, וכלה בהפעלות ייחודיות, תכניות, ושפע אדיר של הפתעות מהם ייהנו הלקוחות.
הפעילות הייחודית שתיערך בהשקעה כספית גדולה של הרשת, צפויה להפוך לאטרקציה המפתיעה של הקיץ כולו, כאשר לראשונה יזכו עשרות אלפי חברי המועדון לחופשת קיץ אתגרית ותוססת, מלאה אתגרים וחוויות משפחתיות, ללא כל תשלום!

הפעילות שתתפרס על פני 4 ימים, תפוצל לימים נפרדים לגברים ולנשים, באתר 'אשקלונה' המפוקח על ידי 'משמרת הקודש והחינוך', כאשר הלקוחות בוחרים מראש באמצעות טלמסר טלפוני את ימי הפעילות המועדפים עליהם, בכדי לאפשר את קליטתם באופן מסודר ולהעניק להם שפע של הנאה מרבית ונעימה.

כאמור, שוברי הזכאות ל 'שפע כיף' יוענקו על כל קניה ב- 150 ₪ ממגוון המוצרים המשתתפים במבצע, כשכל קניה מזכה באפשרות להזמנת כרטיס כניסה חינמי ל 'שפע כיף' לילד נוסף למשפחה! יצוין, כי מלאי הכרטיסים מוגבל בהתאם להוראות הבטיחות ויכולת תפוסת הפארק, וכל הקודם זוכה בחופשת קיץ אתגרית ומרעננת.

ישראל קלרמן מנהל רשת 'שפע שוק' אומר כי: " כאמנת השירות הידועה של 'שפע שוק', בחרנו הקיץ לצאת בפעילות ייחודית מסוג זה בהשקעת ענק, בכדי להעניק ללקוחותינו חווית קיץ משפחתית אמיתית ומלאה אתגר מרענן, ללא כל תשלום מה שמהווה חסכון משמעותי לכל משפחה, לצד שפע של חוויה. 'שפע שוק' תמשיך להוביל את שוק המזון עם רמת מחיר, מגוון מוצרים ענק בכשרויות מהודרות וכמובן עם רמת שירות בלתי מתפשרת בכל זמן ולכל לקוח. קהל הלקוחות מוזמן להקדים ולערוך את קניות הקיץ ולזכות בכרטיסים".

מועדי ימי הכיף אליהם ניתן להירשם בטלאול: 057-3102500: גברים- יום א', כ"א אב (1.8.10) ויום ב', כ"ב אב, (2.8.10). נשים- יום ג', ל' אב, (10.8.10) ויום ה', ב' אלול (12.8.10).
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד