ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

שבת במלון כינר של הכנרת - הרבה יותר ממה שחשבתם

מלון כינר גליל פתח בפניכם צוהר לאפשרויות נופש חדשות, וכעת גם חופשה בסופשבוע יכולה להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת: מבצע קיץ מיוחד למזמינים חופשה בכינר גליל

שבת במלון כינר של הכנרת - הרבה יותר ממה שחשבתם
natinofesh.co.il

קיץ. חם. הילדים בחופש ואתם רוצים לצאת מהשגרה ולשנות אווירה. מלון כינר גליל פתח בפניכם צוהר לאפשרויות נופש חדשות הכוללות חופשה בסופשבוע. כן, גם חופשה בסופשבוע יכולה להיות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. היתרונות הם ברורים, מגיעים למלון ביום חמישי בערב, אחרי שבמשך היום טיילתם עם המשפחה ונהניתם מהאזורים הנפלאים והנופים הקסומים של הגליל.

למחרת, ביום שישי, אחרי שנת לילה טובה וארוחת בוקר גלילית ומזינה אתם יכולים לערוך טיולי אופניים, לרכב על סוסים או ליהנות מרחיצה בכנרת בחוף הנפרד של המלון או בבריכה מעוד חוויות.

גולת הכותרת היא כמובן השבת. במלון כינר גליל מקפידים לתת לכם חווית שבת מיוחדת עד מאוד. מעבר לסעודות המאופיינות בתפריט עשיר מגוון אשר מוגש אליכם לשולחן על ידי מלצרים בעוד אתם מסבים עם המשפחה, מקהלת זמרים תנעים לכם את הארוחה עם זמירות שבת וניגונים. אותה מקהלה תלווה את התפילות יחד עם חזנים אורחים וזמרים שונים. שיעניקו התעלות נוספת לתפילות.

את השבת יסכם, מופע שירה מוזיקלי שמתקיים עם צאת השבת ומאריך את חוויה המפנקת. בכינר גליל מעניקים ללנים במוצאי שבת במלון הנחה של 25% מה שמאפשר לכם להמשיך את חופשת סוף השבוע עד יום ראשון. תוסיפו לכל אלה את האווירה הקסומה של הגליל ותקבלו חווית נופש בלתי נשכחת.

ועכשיו מבצע קיץ מיוחד למזמינים חופשה בכינר גליל – מזמינים עוד היום חופשת קיץ ונכנסים להגרלה על החזר חופשתכם עד 10,000 ש"ח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד