י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הלחץ מתגבר

"תצטרף אלינו": נתניהו במסר מיוחד לגדעון סער

ברקע הניסיונות הבלתי פוסקים להרכבת הממשלה, ראש הממשלה קרא יחד עם 300 ראשי סניפים וערים שיצאו גם הם במכתב מיוחד ליו"ר 'תקווה חדשה' לחזור למפלגת השלטון, ולהקים ממשלת ימין: "הליכוד זה הבית שלך - אתה תתקבל כאן בזרועות פתוחות!" 

"תצטרף אלינו": נתניהו במסר מיוחד לגדעון סער
גדעון סער/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בעוד ימי המנדט שלו הולכים ואוזלים, ראש הממשלה נתניהו העביר מסר היום (שישי) ליו"ר ל'תקווה חדשה' גדעון סער, רגע לפני שבת.

"אני קורא כאן לגדעון סער, הליכוד זה הבית שלך. גדלת בבית הזה", טען ראש הממשלה בכנס של סגן שר הבריאות יואב קיש והמשיך, "תתקבל כאן בזרועות פתוחות! זה לא הזמן להקים ממשלת שמאל".

"בוא תצטרף אלינו ונקים יחד ממשלת ימין יציבה כדי להבטיח יחד את עתידנו בארצנו. כולנו מאמינים בזה ונעשה את זה יחד ואת יום העצמאות הבא נחגוג בממשלת ימין יציבה!", הוסיף נתניהו.

בנוסף, ראש הממשלה העביר מסר גם לראשי 'הציונות הדתית' ו'ימינה': "אני קורא לבצלאל סמוטריץ', נפתלי בנט וגדעון סער, בואו נשים אל כל השיקולים הצידה ובואו נקים את הממשלה הימנית והלאומית שמדינת ישראל כל כך זקוקה לה".

"אנחנו ניצבים בפני אתגרים כבירים: להזניק את הכלכלה שלנו מחדש אחרי הקורונה", אמר ראש הממשלה והמשיך, "להביא עוד חיסונים כדי שלא תחזור הקורונה וכדי שהכלכלה שלנו תישאר פתוחה, לשמור על הביטחון במיוחד מול רצונה של איראן להתחמש בנשק גרעיני".

"לשמור על ההתיישבות מול לחצים בינלאומיים שהולכים ומתגברים. מול האתגרים הללו מדינת ישראל זקוקה לממשלה לאומית חזקה, ממשלה ימנית יציבה שתחזיק מעמד לשנים", סיכם.

בתוך כך, היום דיווחה הכתבת הפוליטית של 'חדשות 13' ליאור קינן, כי ‏יותר מ-300 ראשי סניפים וראשי ערים המזוהים כחברי מפלגת השלטון, שלחו מכתב לגדעון סער, ביוזמת ח"כ דוד ביטן, שמונה על ידי נתניהו להיות חלק מצוות המו"מ של 'הליכוד'.

המכתב וחלק מהחותמים. קרדיט: חדשות 13

"אנו קוראים לך גדעון סער - חזור הביתה! הליכוד תמיד היה הבית שלך, כפי שהוא הבית של כולנו. יש לך מקום חם בליבנו ותתקבל בזרועות פתוחות", טענו החותמים והמשיכו, "זה לא הזמין להמליך ממשלת שמאל. זה הזמן לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין יציבה לממשלת לשנים ארוכות".

"ממשלת הימין תשמור על ארץ ישראל מול האתגרים גדולים שעומדים לפנינו. גדעון, עשה את הדבר הנכון למען תנועתנו, מדינתו וארצנו. חזור הביתה!", סיכמו.

דוד ביטן הוסיף: "סער, אני מצטרף לקריאתו של ראש הממשלה ולקריאה של ראשי ערים, סגנים וממלאי מקום ויושבי ראש סניפי הליכוד. אני קורא לך חזור הביתה לליכוד, כמו שראש הממשלה אמר, נקבל אותך בזרועות פתוחות אתה חלק מאיתנו, יש כאן הזדמנות אמיתית לממשלת ימין יציבה".

גדעון סער ביבי נתניהו הליכוד דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד