י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרבה מעל המחירון

התמורה שהליכוד מציע לסער בעד כניסה לממשלה

הגזרה הפוליטית רוחשת: הניסיון לגרור עריקים ממפלגות שונות לגוש נתניהו לא נראה כמהלך שעתיד לשאת פרי, אך ההצעות לחברי מפלגתו של סער בתמורה לתמיכה בליכוד - שוברות שיאים

התמורה שהליכוד מציע לסער בעד כניסה לממשלה
גדעון סער בליל הבחירות צילום: תומר נויברג, פלאש 90

למרות שעזב את הליכוד והיחסים העכורים בינו לבין ראש הממשלה הביאו לכך שלא מונה לשר בסבב הקודם ולאחר מכן להקמת מפלגתו שהוסיפה שמן למדורה הפוליטית המורכבת בין כה, בליכוד מוכנים להעניק תמורה רחבה בעד כניסת סער לממשלת ימין.

על פי הדיווח ב'החדשות', ברקע הקריאה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לגדעון סער להצטרף לממשלת ימין, במפלגה מציעים לו חבילת תפקידים רחבה שיתקשה לסרב לה באם רק יסכים להתגמש את התחייבותו שלא לשבת תחת נתניהו.

בין התפקידים שהוצעו מדובר על תפקיד ממלא מקום ראש הממשלה לגדעון סער, ותפקיד יו"ר הכנסת לזאב אלקין. על פי הדיווחים, סער יקבל כל תפקיד שר שרק יבקש עבור חברי מפלגתו שזכתה שישה מנדטים בלבד.

ההצעה הזו מגיעה להמשך לדיווח במהלך השבוע כי הוצע לגדעון סער להתמנות לתפקיד נשיא המדינה בבחירות שיתקיימו בקרוב, וכי הליכוד יתמוך במועמדותו אך על פי אותו דיווח סער סירב להצעה.

כזכור, ביום שישי פנה נתניהו פומבית לסער, ואמר: "אני קורא כאן לגדעון סער, הליכוד זה הבית שלך. גדלת בבית הזה. אתה תתקבל כאן בזרועות פתוחות!, זה לא הזמן להקים ממשלת שמאל. בוא תצטרף אלינו ונקים יחד ממשלת ימין יציבה כדי להבטיח יחד את עתידנו בארצנו. כולנו מאמינים בזה ונעשה את זה יחד".

גדעון סער ביבי נתניהו הליכוד זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד