י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התושבים מתקוממים

זעם בהר נוף: כ-10 בתים נבזזו במהלך סעודת ליל שבת

גל פריצות ברחובות השכונה הירושלמית בזמן סעודת ליל שבת | התושבים ל'בחדרי חרדים' "אנחנו נציב מארבים, מרגישים שהמשטרה מזלזלת בנו

זעם בהר נוף: כ-10 בתים נבזזו במהלך סעודת ליל שבת
פריצה. אילוסטרציה צילום: pixabay

תושבי שכונת הר נוף בירושלים המומים וזועמים לאור גל פריצות שאירעו במהלך ליל שבת קודש. כאשר בזמן סעודת ליל שבת נפרצו ונשדדו עשרות בתים.

מדובר בדירות של תושבים מהשכונה שהתארחו בסעודת ליל שבת אצל בני משפחותיהם המתגוררים בסמיכות אליהם בשכונה. לאחר שחזרו מסעודת השבת נדהמו התושבים לגלות בעת חזרתם לביתם כי ביתם נבזז על כל תכולתו.

תושבי השכונה טוענים כי מדובר במודיעין מדויק שקיבלו הגנבים על המשפחות שלא נמצאות בבית בשעות אלו. לאור כך עולה החשד שאולי הגניבות בוצעו על ידי נוער נושר בשכונה, ולא על ידי גנבים ערביים כפי שידעה השכונה בעבר.

עם צאת השבת הזמינו התושבים את המשטרה היא מצדה לקחה במשך זמן רב טביעות אצבעות ובדקה ראיות נוספות ופתחה בחקירה.

משה תושב השכונה שוחח הערב (מוצאי שבת) עם 'בחדרי חרדים' והביע את זעמו על המשטרה שלדבריו לא מתייחסת אל תושבי השכונה כנדרש: "הבית של ההורים נפרץ במהלך השנים האחרונות 5 פעמים" טוען משה שהבהיר כי מדובר ברחובות הפנימיים והשקטים יותר של השכונה כמו רחוב זרח ברנט, שאולזון ורחוב חיי טייב.

לדבריו, הפורצים השליכו לגינות ולחצרות את הנרות וגנבו את הפמוטות ושאר כלי הכסף. כמו גם את מפתחות הרכבים. "לאבא שלי יש 3 מפתחות לרכבו, כל ה-3 נגנבו. נציב מארבים ונתפוס את הגנבים כשיבואו לקחת את הרכב" הסביר משה.

עוד סיפר התושב הכואב כי במהלך יום השבת ובמוצאי שבת התברר כי ההורים שלו לא לבד. ועוד כ-10 דירות נפרצו באותו האופן ובאותה השעה - זמן סעודת ליל שבת.

הר נוף גניבה ליל שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד