י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסרטים הצרפתיים

ראש ממשלת פקיסטן משווה את העלבת מוחמד להכחשת השואה

צורם: אימרן חאן, ראש ממשלת פקיסטן משווה את העלבת מוחמד להכחשת השואה וקורא להחמיר בענישה | השיח בנושא התעורר בעקבות מחאה של ארגוני איסלם רדיקליים כנגד תמיכת ממשלת צרפת בסרטים מצויירים המזלזלים במוחמד

ראש ממשלת פקיסטן משווה את העלבת מוחמד להכחשת השואה
קריקטורה נגד הנביא מוחמד צילום: באדיבות המצלם

אימרן חאן, ראש ממשלת פקיסטן משווה את העלבת מוחמד להכחשת השואה, וקורא למדינות אירופה להחמיר בהענשת מי שמעליב את מוחמד.

הכחשת השואה היא בלתי חוקית בכמה מדינות באירופה ומכחישים יכולים להגיע לכלא. אימרן חאן הפקיסטני מעוניין שאותם עונשים יינתנו למי שמגדף את מוחמד.

הכחשת השואה היא עבירה בלתי חוקית בכמה מדינות אירופיות כולל גרמניה וצרפת, וניתן לשלוח מכחישים לכלא. חאן רוצה לראות את הממשלות באירופה נוקטות עמדה קשה לא פחות כלפי אלה שמגדפים את השם של מוחמד.

"אני קורא לממשלות המערב שהוציאו מחוץ לחוק כל הערה שלילית לשואה להשתמש באותם אמות מידה כדי להעניש את מי שמפיץ במכוון את מסר השנאה שלהם נגד המוסלמים על ידי פגיעה בנביאנו," צייץ חאן בטוויטר. "לנו המוסלמים יש את האהבה והכבוד לנביא שלנו" המשיך. "אנחנו לא יכולים לסבול כל חוסר כבוד ופגיעה בצורה כזאת".

ההשוואה מגיעה לאחר שבוע של מחאות אלימות ברחבי פקיסטן על ידי מפלגה איסלאמיסטית רדיקלית שזועמת על תמיכת ממשלת צרפת בפרסום סרטים מצוירים המתארים את מוחמד.

סוכנות הידיעות הצרפתית AFP מדווחת, כי המפלגה הקיצונית ערכה קמפיין ארוך של חודשים שקרא לגירוש השגריר הצרפתי, לאחר שהנשיא עמנואל מקרון הגן על זכותם של המגזינים לפרסם תמונות של מוחמד, אך מספר מנהיגים מוסלמים ראו את הקריקטורות כפוגעניות. שגרירות צרפת בבירת פקיסטן באיסלאמאבאד המליצה לאזרחיה לעזוב את המדינה עד יעבור זעם, אך הקריאה עד כה לא נענתה.

הנביא מוחמד הכחשת שואה פקיסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד