י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מספק את הסחורה

רשת CNN מאבדת רייטינג מאז שטראמפ עזב את תפקידו

רשת CNN האמריקנית ששגשגה בשלהי כהונתו של הנשיא לשעבר טראמפ, חווה ירידה קשה באחוזי הרייטינג | על השאלה מה עדיף על מה, רייטינג או טראמפ ענה המגיש ברשת כי "עדיף לכולם, לעולם, שהוא כבר לא נשיא ארצות הברית"

רשת CNN מאבדת רייטינג מאז שטראמפ עזב את תפקידו
בניין ה-CNN צילום: pixabay

רשת CNN הליברלית עסקה שנים באופן אובססיבי בסיקור שלילי נגד נשיא ארה"ב ה-45, דונלד טראמפ, והרשת שגשגה מאד בימיו האחרונים בתפקיד, וגם הצליחה מאד בחודש הראשון לאחר הבחירות. אך מאז חלה נסיגה, רשת CNN שהיתה עם ממוצע של 2.2 מיליון צופים בזמן נתון בשלושת השבועות הראשונים של שנת 2021, ירדה לממוצע של רק מיליון צופים מאז כניסתו של ביידן לתפקיד, ירידה מדהימה של 54 אחוזים.

גם המארחים והמגישים הליברליים של CNN אנדרסון קופר, כריס קומואו, ודון למון, לא הצליחו לשמור את הצופים שלהם תחת הממשל החדש. הנתונים מתייחסים לצופים בתוככי ארה"ב, ולא לצופים ברחבי העולם.

במהלך ראיון בפודקאסט של 'ניו יורק טיימס' המארחת קארה סווישר שאלה את למון אם הוא "מודאג מאחוזי הצפייה". לימון ענה "לא. אני לא מודאג מזה, טראמפ היה אדם נורא. והוא היה נורא למדינה. ועדיף לכולם, לעולם שהוא כבר לא נשיא ארצות הברית" אמר למון. "אז אם זה אומר שדירוג חדשות הכבלים יירד?, אז אני לא ממש מודאג מכך, הייתי מעדיף שהדירוגים שלי יירדו וטראמפ לא יהיה בתפקיד מאשר שהדירוגים שלי יהיו בשמיים והוא יהיה שם, זו האמת הכנה".

הרשת עמדה בממוצע על 3.1 מיליון צופים בין השעות 20 עד 23 בימים מ-28 בדצמבר ועד יום ההשבעה 20 בינואר. אך נשארה עם 1.4 מיליון מאז, ירידה עצומה של 55 אחוזים. במהלך אותה תקופה, מערך הפריים טיים של CNN איבד 63 אחוז מהצופים.

גם רשת MSNBC שהתנגדה לטראמפ איבדה 34 אחוזים מכלל הצופים שלה במהלך היום, ו-30 אחוזים בשעות השיא תחת הנשיא ביידן, בעוד רשת פוקס ניוז שתמכה בטראמפ שמרה על מרבית הקהל עם ירידות חד ספרתיות.

רשת 'פוקס ניוז' נמצאת במקום טוב, להיות הרשת בכבלים הנצפית ביותר בחודש השני ברציפות בקרב הצופים.

רייטינג דונלד טראמפ CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד