י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בלי קללות"

סמוטריץ׳ צייץ נגד ימניים שחושבים שעבאס ישתנה - וחטף ברשת

עימות לתוך הלילה: יו"ר 'הציונות הדתית' תקף אנשי ימין שטוענים כי יו"ר 'רע"מ' שם בצד את המאבק הלאומי ואף הביא תיעוד התומך בדעתו: "כמה תמימים אתם צריכים להיות?" | בתגובה, צייצנים מהמחנה תקפו: "בלי התנשאות מיותרת"

סמוטריץ׳ צייץ נגד ימניים שחושבים שעבאס ישתנה - וחטף ברשת
סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד ב'ליכוד' מנסים להפעיל עליו לחץ שיסכים לממשלה בהישענות על 'רע'מ', יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ צייץ אתמול (מוצ"ש) לאחר חצות פוסט בו הוא שוב חוזר על עמדתו.

בציוץ, סמוטריץ׳ שיתף ראיון של מנסור עבאס, יו"ר המפלגה האיסלאמית, בו האחרון אומר כי לערבים המוסלמיים, שהוא כולל את עצמו בתוכו, יש גם מחויבות לאומית.

"‏קומץ הטיפשים בימין שמנסה לשכנע אותנו שעבאס החדש זנח את המאבק הלאומי ומתמקד רק במישור האזרחי", תקף סמוטריץ׳ בציוץ והמשיך, "כמה תמימים אתם צריכים להיות כדי לקנות את הבלוף הזה?!".

"לידיעתכם, הראיון הזה הוא מהבחירות האחרונות. אתם בסך הכל אידיוטים שימושיים ב"ג'יהאד האזרחי" של התנועה האסלמית", הוסיף.

בתגובה, כמה אנשי ופעילי ימין זעמו על בחירת המילים של יו"ר 'הציונות הדתית', מה שגרר קרב ציוצים בשעות הקטנות של הלילה, כאשר סמוטריץ׳ לא נותר חייב.

‏"‎טיפשים אחי? הקמפיין לבחירות הבאות שלך יגרום לך לתוצאה הפוכה לדעתי", כתב איש התקשורת אלירז שדה והמשיך, "תגיד, במה שונה שיתוף פעולה מוגבל עם מפלגות ערביות בכנסת לבין שיתוף דומה בממשלה?".

הרי ידוע לך, לעבאס ולכולם שאם מהלך כזה יקרה, אין ולא יהיה לו קשר לרמות ביטחוניות ומדיניות. אשמח להסבר. בלי קללות בבקשה", הוסיף שדה, התומך בנתניהו.

אראל סג"ל, אשר מגיש ב'ערוץ 20' וברדיו '103fm' המשיך: ‏"‎‎כן בצלאל, אנא, בלי טיפשים ובלי התנשאות מיותרת. אוהבים אותך ומכבדים אותך ומצפים ליחס דומה. יכול להיות שאתה צודק וזו טעות איומה אבל אתה אפילו לא מוכן לקיים דיון".

סמוטריץ׳ הגיב לסג"ל: ‏"‎‎איפה ראית שאני לא קיים דיון. מקיים גם מקיים, מקשיב לכל הדעות, בכתב ובעל פה, משקיע המון בללמוד לעומק את הסוגיה, ומביע את דעתי ברצינות ובאריכות (יש אומרים רבה מידי...). פשוט משוכנע שזה אסון".

ינון מגל, איש התקשורת וחברו של סג"ל, הגיב לסמוטריץ׳: ‏"‎‎‎בצלאל אם היו להם דרישות לאומיות הייתי מבין על מה אתה מדבר. אבל הם בפירוש מדברים על נושאים אזרחיים. ואני חושב שאם יבהירו שהם מתנגדים לטרור. זו תהיה טעות לתת להם לתמוך בממשלת שמאל. אל תחזרו על הטעות של התחיה, שילמנו עליה אז מחיר יקר מאד".

"‏‎‎‎ינון, לא הקשבת לראיון הזה", מיהר להגיב סמוטריץ׳ והמשיך, "וכנראה לא לעוד כמה שנפרסם בימים הקרובים שבהם הם מסבירים בצורה הכי ברורה שהכל לאומי. שום דבר לא אזרחי. סוג של עבודה בעיניים על היהודים התמימים. מספיק לעבוד על עצמנו בעיניים".

בצלאל סמוטריץ מנסור עבאס אראל סגל ינון מגל אלירז שדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד