י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שערוריה | צפו

בלוגר פלסטיני מסתובב בכותל ומתעד את עצמו: "מריחים את הריח שלהם"

שני פלסטינים תיעדו עצמם במופע אנטישימי בכותל המערבי ופרסמו זאת בחשבון היוטיוב הפופולרי שבבעלותם. לאחר פרסום התיעוד על ידי עומרי חיים בכאן 11, הסרטון נעלם מחשבון היוטיוב שלהם. ‏"נכנסנו למקום המסוכן ביותר שכבשו היהודים!" | תיעוד מזעזע

בלוגר פלסטיני מסתובב בכותל ומתעד את עצמו: "מריחים את הריח שלהם"
הצעיר הערבי בכותל צילום: מתוך הסרטון

על רקע התיעודים האחרונים בהם נראים פלסטינים נוהגים באלימות ובגזענות נגד חרדים ברחובות ירושלים, תיעוד מטריד מאד פורסם לאחרונה מהכותל המערבי, בתיעוד נראים שני פלסטינים תושבי מזרח ירושלים, מסתובבים בכותל המערבי ומדברים מול המצלמה דברים גזעניים.

שני הפלסטינים שהסתובבו בכותל המערבי, פרסמו את התיעוד ביוטיוב, אך לאחר פרסום התיעוד על ידי עומרי חיים כתב בדסק הערבי בכאן 11, הסרטון נעלם מחשבון היוטיוב שלהם. ‏"נכנסנו למקום המסוכן ביותר שכבשו היהודים!" זו הכותרת שנתן הבלוגר הערבי המזרח ירושלמי, סאלח זירארי, לסרטון בן 9 דקות שהעלה לעמוד היוטיוב שלו ובו תעד את עצמו ואת חברו מסיירים ברחבת הכותל. מתיאור "חוויותיו" במקום: "אלה, המתנחלים, מריחים את הריח שלהם ממרחק אלף ק"מ".

‏בעקבות פרסום הסרטון ב'כאן חדשות', שבו הובאו התבטאויותיו הגזעניות של הבלוגר הערבי-ירושלמי סאלח זירארי נגד יהודים שמתפללים בכותל המערבי, פנה ארגון "בצלמו" ליועמ"ש בדרישה לפתוח בחקירת המקרה ולהעמיד את יוצר הסרטון לדין "בעבירת גזענות ועל ניסיון פגיעה ברגשות דת".

בפניה נאמר: בלוגר ערבי שהינו כוכב רשת תושב מזרח ירושלים בשם סאלח זירארי שבוחר להגיע לכותל המערבי ולפגוע בעם היהודי. במהלך סיורו בכותל הוא מעלה סרטון שידור לייב ללמעלה ממאה אלף עוקביו בו הוא נשמע אומר ואני מצטט "אלה, המתנחלים, מריחים את הריח שלהם ממרחק אלף ק"מ".

עוד נאמר בפניה: הבלוגר אומר בסרטון, "מוחמד אומר לי שהם מתקלחים פעם בשבוע" ואז מתקן ל "פעם בשנה" וממשיך ומציין "הם לא אנשים", לאחר מכן הוא מציין "עזוב לא משנה" וממשיך "אני לא רוצה שיוטיוב יסיר לנו את הסרטון בגלל מילים לא נאותות או קללות"

הסרטון עלה ליוטיוב וזכה ללמעלה ממאה אלף צפיות, בנוסף הוא רומז שהיהודים אלימים ומציין שהם נכנסו למקום המסוכן ביותר לפלסטינים. תוך שהכוונה
כמובן שהמתפללים יכולים לפגוע בו.

עוד נכתב בפניה, כי אין כל ספק שלו יהודי היה עולה להר הבית ומעלה סרטון שלו למאות אלפי עוקבים בו הוא מציין שהערבים הם לא בני אדם הייתה מתחוללת סערה רבתי.

אני קורא לך לפתוח מידית בחקירת המקרה ולהעמידו לדין בעבירת גזענות וכן על ניסיון פגיעה ברגשות דת. אציין שמרשי אף הגיש תלונה במשטרה אולם כידוע לא ניתן לפתוח בחקירה בחשד לגזענות ללא אישורכם ולכן אודה לבדיקת העניין בהקדם והנחייה למשטרה לפתוח בחקירת המקרה.

בלוג פלסטינים הכותל המערבי אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד