ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לפיד נותן יותר

מחר: הצעת החוק להרכב הוועדה המסדרת תעלה בכנסת

על רקע ניסיונות הרכבת הממשלה, יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר הודיע כי הצעת 'הליכוד' להרכב הוועדה המסדרת תעלה להצבעה מחר בכנסת: "אנו מצפים מ'ימינה' לתמוך בהצעה | אך לצד ההודעה, הזהיר ממפלגתו של בנט: "אם לא תתמוך - היא חברה לגוש השמאל"

מחר: הצעת החוק להרכב הוועדה המסדרת תעלה בכנסת
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בעוד ימי המנדט של נתניהו הולכים ואוזלים, יו"ר הוועדה המסדרת חבר הכנסת מיקי זוהר הודיע היום (ראשון) כי החליט לעלות את הצעת 'הליכוד' בנוגע להרכב הוועדה המסדרת, להצבעה בכנסת.

"לאחר השיחה שהתקיימה בשבוע שעבר עם כל ראשי הסיעות בכנסת", פתח זוהר והמשיך, "החלטתי שבע"ה אעלה מחר למליאה הצעה להקמת הועדה המסדרת לפי הרכב סיעתי בחלוקה ל 5 המשקפת את הכוחות בכנסת בהתאם לתוצאות הבחירות".

"אנו מצפים מימינה לתמוך בהצעה זו המשמרת את כוחו של הימין ומשאירה בידי ימינה את זכות הוטו בכל החלטה", הוסיף יו"ר סיעת הליכוד.

אך לצד הודעתו והציפיות שלו מ'ימינה', חבר הכנסת זוהר הציב סוג של מבחן נאמנות לבנט ולמפלגתו, זאת לאחר שלא הגיעו לסיכומים: "אם ימינה לא תתמוך בהצעה זו, פירוש הדבר שהיא חברה לגוש השמאל בניגוד להבטחותיה לבוחר".

ההצעה של מפלגת השלטון להרכב הוועדה, היא 10 חברים לכל גוש (בעד ונגד נתניהו), 1 ל'ימינה' ו-1 'לרע"מ'. בעוד ההצעה של 'יש עתיד' היא 14 לגוש נתניהו, 16 לגוש נגד נתניהו, 2 לימינה' ו1 ל'רע"מ'.

בנט, שאף הצהיר שבוע שעבר כי נתניהו יכול לספור את אצבעותיו של מפלגתו לממשלת ימין, לא הגיע לסיכום עם 'הליכוד' להצעה שהציע זוהר, בעיקר בגלל שבהצעה של לפיד יש יותר השפעה ל'ימינה'.

נפתלי בנט מיקי זוהר יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד