י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אין מזה דרך חזרה"

"נהפוך לדיקטטורה": יאיר נתניהו מזהיר מפני ממשלת לפיד-בנט

על רקע ניסיונתיו של אביו להרכיב קואלציה, בנו של ראש הממשלה מזהיר מפני ממשלה של הגוש להחלפת נתניהו: "איראן תעשה כל מה שהיא רוצה" | הוא התייחס למצב התקשורת: "זה קטסטרופה"

"נהפוך לדיקטטורה": יאיר נתניהו מזהיר מפני ממשלת לפיד-בנט
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

בעוד ב'ליכוד' מנסים לשכנע את סמוטריץ' וסער להפר את הבטחותיהם, יאיר נתניהו מזהיר מפני ממשלה שיעמדו בראשה לפיד ובנט - ומפלגות השמאל יהיו חלק ממנה.

"המשמעות של ממשלה כזו, מה שממשלת אוסלו עשתה זה כלום", טען הבן נתניהו בתוכניתו ברדיו 'גלי שיראל'. "לעומת המשמעויות מרחיקות הלכת וההיסטוריות שממשלה כזו תעשה", הוא המשיך.

"דיברנו על הסכנה הקיומית שאיראן מציבה לנו בימים אלה, ויש לנו עוד סכנה לפחות קיומית מבחינת הדמוקרטיה, זכויות אדם והחופש שלנו, שזה הדיקטטורה המשפטית-פקידותית", הוסיף יאיר נתניהו.

בנוסף, יאיר איים מפני הקמת הממשלה בראשות בנט ולפיד: "ממשלה כזו, ממשלת שמאל ובנט בתור בובה למשך כמה חודשים, תקבע סופית את שלטון המשפטנים והפקידים. לא יהיה מזה דרך חזרה. אנחנו נהפוך לדיקטטורה מוחלטת. יהיה פה בוקה ומבולקה (בלאגן - י.כ) בתוך המדינה".

"ועוד ממשלה פריטטית שכל אחד מושך לכיוון אחר, ובעצם איראן תעשה כל מה שהיא רוצה ותגיע לפצצה גרעינית", הזהיר נתניהו.

בנוסף לאזהרות והאיומים, בנו של ראש הממשלה התייחס למצב הכוחות בתקשורת הישראלית: "וזה הכוח של התקשורת. אם היה פה 'fox news' אמיתי כמו בארצות הברית, מספיק אחד מול ערוצי 12 ו13, לא בנט ולא סער היו מעיזים אפילו לחשוב לעשות את מה שקורה כרגע".

"המחירים הגדולים שמדינת ישראל משלמת על מונופול תקשורת השמאל, זה קטסטרופה", סיכם יאיר נתניהו.

יאיר נתניהו הרכבת ממשלה יאיר לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד