י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תיעוד מרגש

לא התפשרו: מסיבת החלאק'ה שריגשה מחלקה שלמה • צפו

לאחר מספר רב של דרמות אותן עבר אדיר בן השלוש במשך חייו הקצרים ואף נצרך לעבור דיאליזה במשך ששה ימים בשבוע, החליטו הוריו כי על מסיבת החלאק'ה המסורתית הם אינם מוותרים וחגגו לו לאחרונה את יום הולדתו השלישי במחלקת בית החולים • צפו בתיעוד המרגש

לא התפשרו: מסיבת החלאק'ה שריגשה מחלקה שלמה • צפו
בן השלוש עם אביו צילום: מתוך הסרטון

אדיר בן ה-3 עבר דרמות רפואיות רבות בחייו הקצרים. הוא נצרך לעבור דיאליזה במשך ששה ימים בשבוע, לאחרונה הוא חגג את יום הולדתו ה 3 במסיבת חאלק'ה מסורתית, בחברת בני משפחתו יחד עם הצוות המטפל בבית החולים.

מסיבת החלק'ה בבית החולים. קרידיט: דוברות רמב''ם.

אדיר אלמקייס, בנם של ליאת ומאיר מבית שאן, הצעיר משלושה אחים, בסך הכל בן 3, הספיק בחייו הקצרים לעבור דרך רפואית ארוכה: בגיל חודש הוא הובהל לרמב"ם מבית חולים אחר עם קריסת מערכות, הוא טופל בטיפול נמרץ ילדים במהלך שבועיים ימים, ולאחר מכן אושפז שמונה וחצי חודשים לסדרת טיפולים.

כתוצאה מכך, הוא התגלה כמי שסובל מאי-ספיקת כליות, וכיום הוא מגיע שישה ימים בשבוע לביצוע דיאליזה במכון לנפרולוגיה ילדים ונאלץ להתמודד עם מספר מוגבלויות.

ליאת, אימו, כמי שקיבלה החלטה להסתכל על הצד החיובי והטוב, החליטה לחגוג את הגעתו של בנה אדיר לגיל 3 במסיבת "חאלקה", אליה הוזמנו גם צוות המכון המטפל, המשפחה הגרעינית בלבד והרב שמואל טורקוב, רב בית חב"ד, שניהל את הטקס.

"הייתה פה שמחה מטורפת וזאת אחרי שאדיר הגיע לגיל 3 - מדובר בילד מאד מורכב מבחינה רפואית ואנחנו בחרנו לחגוג לו", ציינה ליאת בהתרגשות, "זה לא מובן מאליו שהגענו לגיל 3, זה לא מובן מאליו בשבילנו, בתור ההורים שלו, אנחנו מאד מעריכים את הצוות הרפואי, הצוות עוטף לא רק את אדיר אלא גם אותי, וההזדמנות הזו לחגוג לאדיר היא גם ההזדמנות שלי לומר לצוות תודה רבה".

ד"ר שירלי פולק, רופאה בכירה במכון לנפרולוגיה ילדים מציינת: "בשלוש השנים הללו ההורים, ליאת ומאיר, נמצאים במאבק עיקש ויומיומי, מצילים את חייו ומחזיקים אותו בחיים, עם הרבה מאד טיפולים תומכים מסביב".

 

בית החולים רמב"ם חלאק'ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד