י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הטרגדיה ביום העצמאות

החברה טוענת: אושר נפטרה - בגלל "מחדל"

בשבוע שעבר קיבלה אושר דרעי ע"ה קינוח חלבי במסעדה בשרית. לאור כך שהיא אלרגית לחלב הלך מצבה והתדרדר, חברתה מאשימה זעקנו לעזרה במשך דקות ארוכות והטיפול בושש מלהגיע

החברה טוענת: אושר נפטרה - בגלל "מחדל"
אילוסטרציה צילום: pixabay

אושר דרעי ע"ה בת ה-23, סבלה מאלרגיה לחלב, אך ביום חמישי האחרון לא נשאה עמה את מזרק האפיפן שלה. והגיעה לסעוד במסעדה בשרית כשרה בה עבדה בעבר, שם ידעה לא יוגשו לה מאכלי חלב. אך בדיוק באותו היום בקינוח אותו אכלה בניגוד לנהלי הכשרות ניתן לה חלב והיא החלה לחוש ברע עד שנפטרה בבית החולים זיו.

הערב (ראשון) סיפר יואב אבן בחדשות 12 על עוצמת הטרגדיה, כאשר אושר ע"ה וחברתה זועקות לעזרה בבית החולים לאחר שהן פינו את עצמן בכוחות עצמן, ודקות ארוכות היא לא קיבלה טיפול, שאולי היה מציל את חייה.

כזכור, ביום חמישי האחרון אירע טרגדיה עת אושר ע"ה, בת ה-23 אכלה להנאתה במסעדה "בשרית" כשרה בראש פינה. כשלקינוח הוגשה לה ככל הנראה בשוגג גלידה "חלבית", בעודה אלרגית לחלב. למרבה הצער כעבור זמן קצר היא הלכה לעולמה.

אמה גלית דרעי, שוחחה עם עיתונאים ושחזרה בכאב את הרגעים הקשים: "היא פונתה בכוחות עצמה לבית חולים, אני לא יודעת איך היא הצליחה, ואז היא איבדה הכרה. הגעתי ממש כמה דקות אחרי וכבר לא נתנו לי לראות אותה. היא הייתה מחוברת למלא מכונות ומכשירים. היא חיה את זה, היא נולדה אלרגית והיא יודעת מה זה - אין שום סיכוי שהיא תסכן את החיים שלה. הרגו לי את הילדה".

גלית הוסיפה וסיפרה בבכי: "אתמול במקרה היא אמרה לי 'אימא, תבואי לבקר אותי בעבודה', ובאתי כשסיימתי לעבוד. בדרך כלל אני לא מטיילת, אני מגיעה מהעבודה ישר הביתה. היא ילדה עצמאית, ברוב המקרים שהיא יודעת שהיא בסכנה היא מזמינה טיפול נמרץ. היא מזריקה אפיפן ויודעת להתמודד עם אלרגיה. אתמול היא לא חשבה שתצטרך בכלל את המזרק במסעדה כשרה למהדרין".

האם הוסיפה וסיפרה לתקשורת כי הקצפת שהוגשה לבתה אושר עליה השלום במסעדה הכשרה הייתה חלבית. היא נזפה בבעלי המסעדה ובעובדיה: "זו הייתה מסעדה כשרה למהדרין והוא נתן שם חלב לאנשים שאכלו בשר. הוא הכשיל שם הרבה אנשים - בשביל מה? איפה היה משגיח הכשרות?" תהתה.

מחדל רפואי אלרגיה לחלב אושר דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד