י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הערים צבועות בירוק

עדכון יומי מהמגזר החרדי: 7 חולים שהם 5% מסך התחלואה

משרד הבריאות ממשיך לעקוב בדריכות אחר קצב התפשטות ונסיגת התחלואה בארץ | יממה לאחר שהוסרו המסכות במרחב הציבורי והחיים שחזרו למסלולם הכמעט רגיל הערים החרדיות ממשיכות להיות צבועות בירוק ולהוביל בתחלואה נמוכה במיוחד

עדכון יומי מהמגזר החרדי: 7 חולים שהם 5% מסך התחלואה
תלמוד תורה. אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

קצת יותר משנה מפרוץ נגיף קורונה בארץ, ובעוד מדינות העולם עדיין נאבקות בנגיף שהחל את דרכו בשוק האוכל בהוואן שבסין ומשם השתלט על הגלובוס כולו. בישראל ממשיכים להיות נתוני התחלואה מעודדים במיוחד.

כמו בשאר האוכלוסיות, נתוני התחלואה במגזר החרדי ממשיכות להיות נמוכות במיוחד. גם בהיבט של מקדם ההדבקה וגם ביחס ההכפלה ומספר החולים. מחלקות הקורונה כבר עומדות ריקות ברובן.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שני) כבכל יום בתקופה האחרונה, ממשיכות את המגמה הברוכה. ועל פי נתוני אלו ביממה האחרונה התווספו 7 חולים בלבד בערים החרדיות, נתון המהווה 5% מסך התחלואה הכללי העומד על 140 חולים ביממה האחרונה, וממוצע שבועי של 148.

גם יחס ההכפלה כאמור ממשיך להיות נמוך במיוחד, ובעיר בני ברק הוא נקבע הבוקר על 0.7, בשאר הערים החרדיות הירוקות כולן, עומד יחס ההכפלה על 1.0.

בעיר בני ברק המובילה את הרשימה התווספו בשבוע האחרון 13 חולים חדשים בלבד, בקריירת יערים התווסף חולה אחד בלבד, באלעד 2, בביתר עילית 1. ובשאר הערים לא התווסף אף לא חולה אחד.

בחישוב החולים ל-10 אלף תושבים מציגות הערים עמנואל, מודיעין עילית, ביתר עילית, רכסים ואלעד נתון של 0 חולים. בקריית יערים עומד הנתון על 2 חולים על כל 10 אלף תושבים, ובבני ברק נספר חולה אחד על כל 10 אלף תושבים.

בתוך כך מוקדם יותר הבוקר דווח כי 141 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-837,160, על פי הנתונים, אמש בוצעו 37,240 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 2,270. מספר המונשמים ממשיך לרדת ועומד כעת על 114 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 193 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,338.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 0.4%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,350,327 בני אדם. מתוכם, 4,977,399 בני אדם התחסנו במנה השניה.

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד